Μοντέλα διασφάλισης ποιότητας στη διοίκηση σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της Ελλάδας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική η ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Οι όποιες προσπάθειες, μικρές ή μεγάλες χαρακτηρίστηκαν από αστοχίες και αναβολές, αφού ουσιαστικά δεν κατάφεραν ποτέ να αποτυπώσουν με σαφήνεια την αποτελεσματικότητα των ενεργειών τους, ώστε να προσφέρουν ένα αποθετήριο τεχνογνωσίας, το οποίο να διαχέεται διαχρονικά, κάθετα και οριζόντια σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι πολιτικές δυνάμεις παρά την υποστήριξη που λαμβάνουν από την Ε.Ε. απέφυγαν να ακολουθήσουν με γενναιότητα μια κοινή πορεία, έναν στρατηγικό σχεδιασμό που να στοχεύει καίρια στον πυρήνα των βελτιωτικών δράσεων, με διάθεση υπευθυνότητας, αλληλεγγύης, συνεργασίας και αποφασιστικότητας. Η διαφορετική αυτή οπτική αποτυπώνεται διαχρονικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, με τους εκπαιδευτικούς να αδυνατούν να κληροδοτήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους, το δικό τους μαθησιακό αποτύπωμα στους άμεσα επωφελ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent years, the need to improve the quality of education in Greece has become increasingly urgent. Any efforts, large or small, have been characterized by failures and postponements, since they have never managed to clearly reflect the effectiveness of their actions, in order to offer a repository of know-how, which can be diffused over time, vertically and horizontally to all levels of education. The political forces, despite the support they receive from the EU, have failed to bravely pursue a common course, a strategic plan that is focused on the core of improvement actions, with a sense of responsibility, solidarity, cooperation and determination. This different perspective is reflected over time in the educational process, with teachers unable to bequeath their own learning footprint to the direct beneficiaries, their pupils, in the best possible way and with the means at their disposal. The culture of quality among members of the teaching hierarchy is often accompanied by ca ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54425
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54425
ND
54425
Εναλλακτικός τίτλος
Quality assurance models in primary school management: the case of Greece in the context of the European Union
Συγγραφέας
Καπλάνη, Γιαννούλα (Πατρώνυμο: Ανδρέας)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Ζαφειρόπουλος Κωνσταντίνος
Βαλκάνος Ευθύμιος
Μπουτσιούκη Σοφία
Δημητριάδης Σωτήρης
Κουτσουπιάς Νικόλαος
Νικολαΐδης Ιωάννης
Σταμπουλής Μιλτιάδης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκό μοντέλο αριστείας EFQM; Διοίκηση ολικής ποιότητας; Μοντέλα διασφάλισης ποιότητας; Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Διοικητικές διαδικασίες; Εκπαιδευτικές διαδικασίες; Παιδαγωγικές διαδικασίες; Ηγεσία; Άνθρωποι; SmartPLS
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)