Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο στην ελλάδα: κόστος και όφελος από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην α/θμια και β/θμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η παρούσα ερευνητική διαδικασία εξετάζει το κόστος και το όφελος που προκύπτει από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Η Απλή Τυχαία Δειγματοληψία (Simple Random Sampling) επιλέχθηκε ως μέθοδος δειγματοληψίας και ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της Google Forms, μια τεχνική συλλογής πληροφοριών που θα μπορούσε να διασφαλίσει την ευρεία συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών ασχέτως φύλου, ηλικίας, ειδικότητας, εκπαιδευτικής υπηρεσίας/εμπειρίας, βαθμίδας, νομού, περιφέρειας, σχολικής μονάδας όπου εργάζονται. Το δείγμα αποτελείται από 1310 εκπαιδευτικούς οι οποίοι/ες συναίνεσαν να συμμετάσχουν στην έρευνα. Η στατιστική ανάλυση έγινε με τη χρήση του Στατιστικού Πακέτου SPSS 24.0. Με τη χρήση Πινάκων Διπλής Εισόδου (Crosstabs) και τον έλεγχο ανεξαρτησίας Chi-square - χ2 εξετάστηκε η σχέση και η ύπαρξη συνάφειας μεταξύ δύο μεταβλητών. Παράλληλα, με τον έλεγχο συνάφειας Kolmogorov-Smirnov-Test και Shapiro-Wilks-Test και το μη παραμετρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD Thesis examines the cost and benefit resulting from teacher training in Greece. Simple Random Sampling was chosen and as a research tool an online questionnaire through Google Forms was used, an information gathering technique that could ensure the broad participation of all teachers regardless of gender, age, specialty, educational experience, rank, county, region or district, school unit where they work. The sample consists of 1310 teachers who agreed to participate in the survey. The statistical analysis was done using the SPSS 24.0 Statistical Package. With the use of Double Entry Tables (Crosstabs) and the Chi-square - χ2 independence test, the relationship and the existence of relevance between two variables were examined. At the same time, the acceptance or rejection of the Research Hypotheses was examined with the Kolmogorov-Smirnov-Test and Shapiro-Wilks-Test and the non-parametric Kruskal-Wallis Test. The survey recorded teachers' views on the factors influenc ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53195
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53195
ND
53195
Εναλλακτικός τίτλος
Human resources development and investment in human capital in Greece: cost and benefit of teacher training in primary and secondary education
Συγγραφέας
Κατσέλη, Χρυσάνθη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Πανταζής Βασίλειος
Οικονόμου Αθηνά
Μάγος Κωνσταντίνος
Μιχαλοπούλου Αικατερίνη
Γκόβαρης Χρήστος
Παπαγεωργίου Ευσταθία
Πεχτελίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Ανθρώπινο κεφάλαιο; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Εκπαιδευτικός; Εκπαιδευτικός οργανισμός; Κίνητρα συμμετοχής σε επιμορφωτικά προγράμματα; Φορείς σχεδιασμού και υλοποίησης επιμορφωτικών προγραμμάτων; Αξιολόγηση και πιστοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων; Δαπάνες και τρόπος απόκτησης πρόσθετων προσόντων; Ανάλυση κόστους – οφέλους και ανάλυση κόστους – αποτελεσματικότητας; Άμεσο και έμμεσο ιδιωτικό κόστος; Κόστος επιμόρφωσης; Όφελος επιμόρφωσης; Οικονομική ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)