Η παρούσα έρευνα αφορά την αξία των συστημάτων υποδομής των συγκοινωνιών, της ενέργειας, του νερού, των αποβλήτων και των επικοινωνιών. Εξετάζει επίσης σε ποιο τμήμα των υποδομών να δοθεί προτεραιότητα ώστε να αυξηθεί η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική αξία. Τα σύστημα υποδομής χαρακτηρίζονται από μια σειρά από αλληλεξαρτήσεις. Τα συστήματα υποδομής που λειτουργούν σε διάφορες χώρες και πόλεις είναι αλληλένδετα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά όλα έχουν μια ισχυρή σχέση με τις «μεταφορές» – υπάρχει ένα κόστος και μια χρησιμότητα που συνδέεται με τη μετακίνηση. Οι χρήστες αυτών των συστημάτων αποδίδουν μια αξία σε αυτά τα συστήματα. Προκειμένου να διερευνηθούν όλες οι μορφές αξίας – η οποία αποτελεί τη βάση των επιχειρηματικών μοντέλων – πρέπει να καθοριστεί η σχέση μεταξύ του ατόμου και του συστήματος μεταφορών. Η υπόθεση που ελέγχθηκε στη διατριβή είναι το να προσδιοριστεί τόσο το πλήρες φάσμα της αξίας όσο και οι αλληλεξαρτήσεις που προκύπτουν, και ως εκ τούτου να δημιουργηθούν ...
Η παρούσα έρευνα αφορά την αξία των συστημάτων υποδομής των συγκοινωνιών, της ενέργειας, του νερού, των αποβλήτων και των επικοινωνιών. Εξετάζει επίσης σε ποιο τμήμα των υποδομών να δοθεί προτεραιότητα ώστε να αυξηθεί η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική αξία. Τα σύστημα υποδομής χαρακτηρίζονται από μια σειρά από αλληλεξαρτήσεις. Τα συστήματα υποδομής που λειτουργούν σε διάφορες χώρες και πόλεις είναι αλληλένδετα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά όλα έχουν μια ισχυρή σχέση με τις «μεταφορές» – υπάρχει ένα κόστος και μια χρησιμότητα που συνδέεται με τη μετακίνηση. Οι χρήστες αυτών των συστημάτων αποδίδουν μια αξία σε αυτά τα συστήματα. Προκειμένου να διερευνηθούν όλες οι μορφές αξίας – η οποία αποτελεί τη βάση των επιχειρηματικών μοντέλων – πρέπει να καθοριστεί η σχέση μεταξύ του ατόμου και του συστήματος μεταφορών. Η υπόθεση που ελέγχθηκε στη διατριβή είναι το να προσδιοριστεί τόσο το πλήρες φάσμα της αξίας όσο και οι αλληλεξαρτήσεις που προκύπτουν, και ως εκ τούτου να δημιουργηθούν ισχυρά εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα για τη διαχείριση των αλληλεξαρτήσεων αυτών. Αυτά τα επιχειρηματικά μοντέλα ενσωματώνουν εκτιμήσεις κοινωνικής, οικονομικής και περιβαλλοντικής ευημερίας. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο που αναπτύχτηκε στη διδακτορική διατριβή αποτυπώνει ένα ευρύ φάσμα των αξιών των κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών εκτιμήσεων στα συστήματα υποδομής. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί το συνολικό σύστημα από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Ως εκ τούτου, συμβάλει στο να παρθούν καλύτερες αποφάσεις για το είδος της υποδομής που θα πρέπει να δοθεί βάρος προκειμένου να προστεθεί αξία στην κοινωνία.
There is ongoing debate about the value of the benefits of infrastructure systems (specifically those of energy, water and wastewater, transport, waste, and communications) and how to prioritize infrastructure investments to encompass considerations of social, economic and environmental wellbeing. The use of the term ‘infrastructure system’ is related to interdependencies. Infrastructure systems operating in different countries and cities are interrelated in different ways, but all have a strong relationship to ‘transport’ – there is a cost and a utility associated with movement. Infrastructure systems are ultimately created to serve individuals, who place a value on them. In order to explore all forms of value realisation – the foundation for what are commonly termed business models – the relationship between an individual and the transport system needs to be established. The hypothesis being tested in this thesis is that it is possible to identify both the full range of value and int ...
There is ongoing debate about the value of the benefits of infrastructure systems (specifically those of energy, water and wastewater, transport, waste, and communications) and how to prioritize infrastructure investments to encompass considerations of social, economic and environmental wellbeing. The use of the term ‘infrastructure system’ is related to interdependencies. Infrastructure systems operating in different countries and cities are interrelated in different ways, but all have a strong relationship to ‘transport’ – there is a cost and a utility associated with movement. Infrastructure systems are ultimately created to serve individuals, who place a value on them. In order to explore all forms of value realisation – the foundation for what are commonly termed business models – the relationship between an individual and the transport system needs to be established. The hypothesis being tested in this thesis is that it is possible to identify both the full range of value and interdependencies required, and hence to establish robust alternative business models, for transport infrastructure interdependencies management that incorporate considerations of social, economic and environmental wellbeing, noting that the interdependencies lie with the other four national infrastructure sectors in the UK (see above). The new business model captures a wide range of the values of social, economic and environmental considerations on infrastructure systems. The new business model permits better understanding of how the overall system works by policy makers and hence better decisions on which type of infrastructure to focus on if they want to add value to society.
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)