Εξισορρόπηση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αξίας στα επιχειρηματικά μοντέλα των συγκοινωνιακών υποδομών

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα αφορά την αξία των συστημάτων υποδομής των συγκοινωνιών, της ενέργειας, του νερού, των αποβλήτων και των επικοινωνιών. Εξετάζει επίσης σε ποιο τμήμα των υποδομών να δοθεί προτεραιότητα ώστε να αυξηθεί η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική αξία. Τα σύστημα υποδομής χαρακτηρίζονται από μια σειρά από αλληλεξαρτήσεις. Τα συστήματα υποδομής που λειτουργούν σε διάφορες χώρες και πόλεις είναι αλληλένδετα με διαφορετικούς τρόπους, αλλά όλα έχουν μια ισχυρή σχέση με τις «μεταφορές» – υπάρχει ένα κόστος και μια χρησιμότητα που συνδέεται με τη μετακίνηση. Οι χρήστες αυτών των συστημάτων αποδίδουν μια αξία σε αυτά τα συστήματα. Προκειμένου να διερευνηθούν όλες οι μορφές αξίας – η οποία αποτελεί τη βάση των επιχειρηματικών μοντέλων – πρέπει να καθοριστεί η σχέση μεταξύ του ατόμου και του συστήματος μεταφορών. Η υπόθεση που ελέγχθηκε στη διατριβή είναι το να προσδιοριστεί τόσο το πλήρες φάσμα της αξίας όσο και οι αλληλεξαρτήσεις που προκύπτουν, και ως εκ τούτου να δημιουργηθούν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

There is ongoing debate about the value of the benefits of infrastructure systems (specifically those of energy, water and wastewater, transport, waste, and communications) and how to prioritize infrastructure investments to encompass considerations of social, economic and environmental wellbeing. The use of the term ‘infrastructure system’ is related to interdependencies. Infrastructure systems operating in different countries and cities are interrelated in different ways, but all have a strong relationship to ‘transport’ – there is a cost and a utility associated with movement. Infrastructure systems are ultimately created to serve individuals, who place a value on them. In order to explore all forms of value realisation – the foundation for what are commonly termed business models – the relationship between an individual and the transport system needs to be established. The hypothesis being tested in this thesis is that it is possible to identify both the full range of value and int ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52323
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52323
ND
52323
Εναλλακτικός τίτλος
Balancing economic, social and environmental value in transport infrastructure business models
Συγγραφέας
Καλυβιώτης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Αστέριος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
University of Birmingham
Εξεταστική επιτροπή
Rogers Christopher D.F.
Tight Miles R.
Hewings Geoffrey J.D.
Theis Thomas L.
Quinn Andrew
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Πολιτική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Συγκοινωνιακές υποδομές; Υποδομές; Αλληλεξαρτήσεις υποδομών; Οικονομική αξία; Κοινωνική αξία; Περιβαλλοντική αξία; Βιωσιμότητα; Επιχειρηματικά μοντέλα
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)