Δημιουργία πλαισίου επιθεώρησης οδικής ασφάλειας για την αντιμετώπιση προβλημάτων οδικής ασφάλειας
Περίληψη
Ο στόχος της παρούσας διατριβής είναι να αξιολογήσει και να εισαγάγει μια νέα μεθοδολογία σχετικά με την αξιολόγηση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας που χαρακτηρίζει τις οδούς δύο λωρίδων κυκλοφορίας. Οι τρέχουσες πρακτικές βασίζονται κυρίως σε μοντέλα πρόβλεψης συγκρούσεων που χρησιμοποιούν συγκεκριμένες μεταβλητές, ενώ σχεδόν η πλειοψηφία αυτών βασίζεται στο αμερικάνικο εγχειρίδιο Highway Safety Manual (HSM). Τα περισσότερα από τα μοντέλα πρόβλεψης στο HSM προσδιορίζουν την επίδραση μεμονωμένων γεωμετρικών στοιχείων στην εμφάνιση συγκρούσεων και εξετάζουν τον συνδυασμό τους με πολλαπλασιαστικό τρόπο, όπου κάθε αποτέλεσμα πολλαπλασιάζεται με άλλα για να προσδιοριστεί η συνδυασμένη επιρροή τους. Επιπρόσθετα σημειώνεται ότι υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που για την ίδια παράμετρο υπάρχει σημαντική απόκλιση στα αποτελέσματα της αξιολόγησης, όπως προκύπτει από διάφορες έρευνες πεδίου και αναλύσεις σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου. Η παρούσα διατριβή εξετάζει την επικινδυνότητα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The objective of the present dissertation is to evaluate and subsequently introduce a new methodology for the assessment of the provided level of road safety that involves two-lane rural highways. Current practices are mainly based on crash prediction models that use specific variables, most of which are based on the Highway Safety Manual (HSM) manual. Most of the prediction models in the HSM identify the effect of each individual geometric element on crash occurrence and consider their combination in a multiplicative manner, where each effect is multiplied with others to determine their combined influence. It additionally observed that in several cases the same parameter has a significant diversification in the evaluation results, as can be seen in various field research and analyses in different locations worldwide. The present thesis evaluates the degree of hazard on a road section and/or of a single geometric road element (horizontal curve or intersection), through specific detaile ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (10.13 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.