Η συμβολή της εκπαίδευσης ενηλίκων στην οικονομική ανάπτυξη

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη διερευνά τον ρόλο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην οικονομική ανάπτυξη στο πλαίσιο της Διεθνούς Πολιτικής Οικονομίας. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης στην Ε.Ε. προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος των τριών θεσμικών ρυθμίσεων, δηλ. του κράτους, της αγοράς και της κοινωνίας των πολιτών τόσο στη διαμόρφωση της πολιτικής για την εκπαίδευση ενηλίκων, όσο και στη διαδικασία μετασχηματισμού των νοητικών σχημάτων και των νοητικών θεωρήσεων των ενήλικων εκπαιδευομένων, η οποία ανοίγει το δρόμο για μια βαθύτερη κατανόηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ του ατόμου και της κοινωνικής δράσης προς την οικονομική ανάπτυξη. Η τελευταία ταυτίζεται με την ευφορία, που σημαίνει βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των κατοίκων που ζουν εντός της επικράτειας ή με άλλα λόγια ότι η ζωή τους βελτιώνεται. Η προσέγγιση του Κονστρουκτιβισμού και η Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης είναι η προτεινόμενη θεωρητική βάση για την εξήγηση του τρόπου με τον οποίο η εκπαίδευση ενηλίκων συσχετίζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study explores the role of adult education in economic development within the framework of International Political Economy. A case study in the EU has been carried out for this purpose to explore the role of the three institutional arrangements ie. the state, the market, and the civil society both in the adult education policy formulation, and in the mental transformational process of the individual learners, which opens the path to a deeper understanding of the interaction between the individual and the social action towards economic development. The latter is identical to euphoria, which means a rise in the conditions of living for the residents who live within the territory, or in other words that their life is getting better. The approach of Constructivism and the transformative learning theory is the proposed theoretical basis for explaining the way adult education is correlated to economic development through the involvement of adult learners. Economic development can have a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51770
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51770
ND
51770
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of adult education to economic development
Συγγραφέας
Χατζημιχαηλίδου, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σκλιάς Παντελεήμων
Πλυμάκης Ιωσήφ
Παπαδημητρίου Πύρρος
Ρουκανάς Σπυρίδων
Ρέππα Αναστασία
Ασδεράκη Φωτεινή
Λαλαγιάννη Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση ενηλίκων; Οικονομική ανάπτυξη; Παγκόσμια πολιτική οικονομία; Κονστρουκτιβισμός; Μετασχηματίζουσα θεωρία μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)