Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTube

Περίληψη

Σκοπός: Στην παρούσα έρευνα μελετώνται διαφημιστικά μηνύματα σε μορφή βίντεο που προβλήθηκαν στο διαδίκτυο, με την ανάλυση να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και δη στις διαφημιστικές εκκλήσεις και τις δημιουργικές στρατηγικές,ως τους βασικούς μηχανισμούς πειθούς που ενσωματώνονται στις δημοφιλέστερες ελληνικές και ξένες διαφημίσεις που προβλήθηκαν στο YouTube μεταξύ 2014-2018. Πρόκειται για μια διαπολιτισμική μελέτη των αξιών στη διαφήμιση που σκοπό έχει να εξετάσει, αφενός, τις επιμέρους εθνικές πολιτισμικές επιδράσεις στις οποίες υπόκειται η διαδικτυακή διαφήμιση, αφετέρου, την ενδεχόμενη τάση ομογενοποίησης επιμέρους στοιχείων του διαφημιστικού περιεχομένου, υπό την επιρροή ενός οικουμενικού μέσου όπως το διαδίκτυο και ενός δημοφιλούς δικτύου διανομής περιεχομένου, όπως το YouTube.Μεθοδολογία: Στο πλαίσιο μιας βαθύτερης κατανόησης της λειτουργίας της διαφήμισης στην ψηφιακή της μορφή προκρίθηκε η μεικτή μέθοδος ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου για την ολιστική μελέτη, τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aim: In the present study, online video advertising messages are studied with the analysis focusing on the advertising appeals and creative strategies that are incorporated in the most popular Greek and foreign ads displayed on YouTube between 2014-2018. It is a cross-cultural study of values in advertising that aims to examine the individual national cultural influences by which online advertising is affected, and the possible tendency of standardization of individual elements of advertising content, under the influence of a global medium, such as internet and a popular content distributor, such as YouTube. Methodology: Α mixed method of quantitative and qualitative content analysis was preferred for the holistic study of both the manifest and latent content of online advertisements, as well as the interaction between global and local influences on their content. Research findings: Out of the findings emerged a clear differentiation between the most popular foreign and Greek ads in te ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51686
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51686
ND
51686
Εναλλακτικός τίτλος
Online advertising and global consumer culture: comparative analysis of the most popular Greek and international advertisements on YouTube
Συγγραφέας
Γκαργκάνας, Οδυσσέας (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Εξεταστική επιτροπή
Βαμβακάς Βασίλειος
Τσουρβάκας Γεώργιος
Πολίτης Περικλής
Πασχαλίδης Γρηγόριος
Μπαντιμαρούδης Φιλήμων
Γαρδικώτης Αντώνιος
Δεκούλου Παρασκευή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακή βίντεο-διαφήμιση; Πολιτισμικές Αξίες; Διαφημιστικές εκκλήσεις; Παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)