Μοντέλο ενσωμάτωσης της Αειφόρου Ανάπτυξης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: η σημασία της μέτρησης του βαθμού ενσωμάτωσής της

Περίληψη

Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), από την ίδρυση τους μέχρι και σήμερα, έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Σήμερα, με όλα αυτά τα σοβαρά και πολύπλοκα προβλήματα που ταλανίζουν τον κόσμο, όπως την κλιματική κρίση, τη διαφθορά, τις μεγάλες ανισότητες, την πείνα, τη μη-υπέυθυνη κατανάλωση και παραγωγή και την εξάλειψη των φυσικών πόρων, πολλοί διερωτώνται κατά πόσον τα ΑΕΙ, έχουν εκπληρώσει ή όχι την αποστολή τους.Τα ΑΕΙ ως «ζωντανά εργαστήρια» για την καινοτομία, αποτελούν παράγοντες ζωτικής σημασίας για την προώθηση της ενσωμάτωσης των αρχών της Αειφόρου Ανάπτυξης (ΑΑ) τους πυλώνες όλων των οργανισμών.Η εφαρμογή της ΑΑ θα πρέπει πρωτίστως να εκκινήσει μέσα από τα ίδια τα ΑΕΙ και να ενσωματωθεί στους 5 πυλώνες των ΑΕΙ: διδασκαλία, έρευνα, λειτουργίες, κουλτούρα, άνοιγμα/προώθηση στην κοινωνία. Πολλά πλέον ΑΕΙ, αντιλαμβανόμενα τόσο την ευθύνη τους προς την κοινωνία, όσο και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για τα ίδια από την ενσωμάτωση της ΑΑ στους πυλώνες τους, προβαίνουν σε αρκετές ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The Higher Education Institutions (HEIs) have tremendously changed since their first establishment. Nowadays, with all the existing serious and complicated problems that the world is facing, such as climate crisis, corruption, large scale inequalities hunger, non-responsible consumption and production and scarcity of natural resources, many question whether the HEIs have accomplished or not their mission.The HEIs as “living labs” for innovation, are crucial factors (as demonstrated by the current global problems) in promoting the integration of the principles of Sustainability in the pillars of all organizations.The application of Sustainability should primarily be initiated through the HEIs themselves and incorporated into their five pillars: teaching, research, operations, culture and outreach to society.Nowadays, many HEIs are aware of their responsibility towards the society, as well as the advantages for themselves, which derive from the incorporation of Sustainability into their ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50971
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50971
ND
50971
Εναλλακτικός τίτλος
Model for the integration of Sustainable Development in Higher Education Institutions: the importance of measuring the degree of its integration
Συγγραφέας
Βουκής, Μαρίνος (Πατρώνυμο: Λάμπρος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσακαρέστου Παναγιώτα-Μπέττυ
Κλήμη Γεώργιο-Μιχαήλ
Θεοδοσίου Μάριο
Κέφη Βασίλειο
Τσούκα Χαρίδημο
Κουντούρη Φοίβη
Ευαγγελινό Κωνσταντίνο
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Κοινωνικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα; Αειφόρος ανάπτυξη; ΑΕΙ; TBLHEIR; Βιώσιμη ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)