Οι στάσεις και οι πεποιθήσεις των μαθητών της Α' Λυκείου των δημόσιων σχολείων της Κύπρου απέναντι στο μάθημα και την επιστήμη της Φυσικής

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η ανάδειξη των χαρακτηριστικών και των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών της Α’ Λυκείου των δημόσιων σχολείων της Κύπρου που επιλέγουν την Ομάδα Προσανατολισμού 2 (Ο.Π.2), στην οποία μαθήματα κατεύθυνσης είναι η Φυσική και τα Μαθηματικά. Η σχετική έρευνα αφορούσε στη διερεύνηση της στάσης των παιδιών της ομάδας Ο.Π.2 απέναντι στο μάθημα και την επιστήμη της Φυσικής, στον βαθμό ανταπόκρισης του συγκεκριμένου μαθητικού πληθυσμού στους γνωσιολογικούς στόχους του Α.Π της Φυσικής του Γυμνασίου καθώς και στον βαθμό στον οποίο οι εν λόγω μαθητές και μαθήτριες έχουν αναπτύξει τις ικανότητες σχεδιασμού πειράματος, μετατροπής της πληροφορίας από και σε διαγράμματα, αξιολόγησης πειραματικών διαδικασιών κ.ά. Για κάθε ερευνητικό ερώτημα καταγράφηκε η διαφοροποίηση των απαντήσεων ανάλογα με το φύλο, το επίπεδο σπουδών των γονιών και την περιοχή διαμονής. Τα ερευνητικά εργαλεία αποτέλεσαν ένα κατάλληλα δομημένο ερωτηματολόγιο το οποίο υποβλήθηκε επιτυχώς σε έλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The object of this dissertation is to highlight the characteristics and educational needs of the students of the 1st grade of Lyceum at public schools of Cyprus who selected Physics and Mathematics as elective subjects. The aim of the research was the investigation and recording of the attitude of the students of the specific group towards the subject and the science of Physics, the degree of response of this student population to the objectives of the Gymnasium Physics Curricula, as well as the degree to which these students have developed the skills of experiment design, conversion of information from and into diagrams, evaluation of experimental procedures, etc. The differentiation of the answers according to the gender, the level of education of the parents and the area of residence was investigated for each question. The research tools were a properly structured questionnaire, which was successfully tested for reliability and validity as well as a diagnostic test. The research sam ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50024
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50024
ND
50024
Εναλλακτικός τίτλος
The attitudes and the perceptions towards the subject and the science of Physics, of the students attending the 1st grade of Lyceum in Cyprus Public Schools
Συγγραφέας
Ασλανίδης, Θεόδωρος (Πατρώνυμο: Αγαθάγγελος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικής
Εξεταστική επιτροπή
Χρυσάφης Κωνσταντίνος
Πολάτογλου Χαρίτων
Χατζηκρανιώτης Ευριπίδης
Μολοχίδης Αναστάσιος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Ζαχαρία Ζαχαρίας
Κώτσης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική ➨ Φυσική, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Ερωτηματολόγιο στάσεων; Επίδοση στη Φυσική; Πρακτικές διδασκαλίας; Αξιολόγηση ικανοτήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)