Η διοίκηση ολικής ποιότητας στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες, η ποιότητα στην Εκπαίδευση συνιστά πρωταρχικό στόχο της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ελλάδα, καθώς η προσαρμογή των εκπαιδευτικών οργανισμών στο ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον συναρτάται προς την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Δεδομένου ότι η ΔΟΠ λογίζεται ως ένα αποτελεσματικό σύστημα διοίκησης προσανατολισμένο στη διαρκή βελτίωση, συνιστά αναγκαιότητα ο μετασχηματισμός της κουλτούρας των εκπαιδευτικών, ούτως ώστε να εφαρμόζουν πρακτικές και διαδικασίες τελεσφόρες για την ανάπτυξη πολιτικής ποιότητας στον σχολικό οργανισμό. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των διαστάσεων που διευκολύνουν ή παρεμποδίζουν την εφαρμογή ποιοτικών διαδικασιών για την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών στη δημόσια Εκπαίδευση, σε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη τις αρχές διοίκησης του ανθρώπινου κεφαλαίου.Η έρευνα που διεξήχθη σύμφωνα με την ποσοτική προσέγγιση· απευθύνθηκε σε εκπαιδευιτκούς της πρωτοβάθμιας και της δευτερ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent decades, the quality of education has been a primary goal of educational policy in Greece, as the adaptation of educational organizations to the competitive and ever-changing environment depends on the quality of education provided. Since TQM is considered as an effective management system oriented towards continuous improvement, it is necessary the culture of teachers to be transformed, so that they apply practices and procedures effective for the development of quality policy in the school organization.The aim of this research is to investigate the dimensions that facilitate or hinder the implementation of quality procedures for the provision of upgraded services in public education, on primary and secondary level, taking into account the principles of human capital management.The research was conducted according to the quantitative approach· it was addressed to primary and secondary school teachers; the research was conducted nationwide with the participation of 404 school ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49951
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49951
ND
49951
Εναλλακτικός τίτλος
Total quality management in public primary and secondary education in Greece
Συγγραφέας
Βλυσίδου, Ευτυχία (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Γάκη Ελένη
Κίνιας Ιωάννης
Χριστοφάκης Εμμανουήλ
Χαραλάμπους Δημήτριος
Γλαβέλη Νίκη
Κακούρης Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Ανθρώπινοι πόροι, Διοίκηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)