Επίδραση του στυλ διδασκαλίας στη διαμόρφωση ενός θετικού κλίματος κινήτρων εντός του μαθήματος της φυσικής αγωγής και στη δια βίου άσκηση: μια συγκριτική μελέτη σε δυο διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια

Περίληψη

Σύμφωνα με το ισχύον ελληνικό αλλά κι ευρωπαϊκό αναλυτικό πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.), ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι η «δια βίου άσκηση». Ωστόσο, οι μαθητές/τριες φαίνεται ότι αποστασιοποιούνται από το μάθημα της Φ.Α. και δεν αγαπούν τη φυσική δραστηριότητα καθώς μεγαλώνουν. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος στην υποστήριξη της αυτονομίας και της πρόθεσης για δια βίου άσκηση σε μαθητές/τριες ανάμεσα σε δύο διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Τους επιμέρους στόχους αποτέλεσαν α) η διερεύνηση της διατήρησης των αποτελεσμάτων του προγράμματος με την πάροδο έξι μηνών από τη λήξη του προγράμματος, β) η εξέταση του κλίματος κινήτρων ως μεσολαβητικός παράγοντας πρόβλεψης στη σχέση μεταξύ της αυτονομίας και της πρόθεσης για φυσική δραστηριότητα, και γ) η σύγκριση του Ελληνικού Συστήματος Φ.Α. με το αντίστοιχο σύστημα των Ευρωπαϊκών Σχολείων τύπου ΙΙ. Το δείγμα συγκροτήθηκε από 320 μαθητές/τριες της 5ης και 6ης Δημοτικού, οι οποίοι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

According to the current Greek and European curriculum of Physical Education (P.E.), the main goal of P.E. is "lifelong exercise". However, the students seem to distance themselves from P.E. and they are not physically active as they grow up. The purpose of this study is to examine the effect of an intervention program in supporting autonomy and the intention for lifelong exercise in students between two different educational contexts. The sub-objectives were a) to investigate the maintenance of the program results six months after the end of the program, b) to examine the motivational climate as a mediating predictor of the relationship between autonomy and the intention for physical activity, and c) to compare the Greek P.E. Curriculum with the corresponding system of type II European Schools. The sample was composed of 320 students of the 5th and 6th Primary School, who attended either formal Greek Primary schools or the European Primary School. The participants were divided into tw ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49879
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49879
ND
49879
Εναλλακτικός τίτλος
Influence of teaching style on creating a positive motivational climate within the Physical Education course and on lifelong exercise: a comparative study in two different educational contexts
Συγγραφέας
Καραογλανίδης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ιορδάνης)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών
Εξεταστική επιτροπή
Μουρατίδου Κατερίνα
Μπίκος Κωνσταντίνος
Μπαρκούκης Βασίλειος
Τσορμπατζούδης Χαράλαμπος
Βλαχόπουλος Συμεών
Κοΐδου Ειρήνη
Καταρτζή Ερμιόνη
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Επιστήμη άθλησης
Λέξεις-κλειδιά
Αντιλαμβανόμενη υποστήριξη της αυτονομίας; Πρόθεση; Ευρωπαϊκό αναλυτικό πρόγραμμα; Ελληνικό αναλυτικό πρόγραμμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)