Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη διαχείριση της σχολικής αυτονομίας, ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός δημιουργικού και καινοτόμου σχολικού κλίματος - περιβάλλοντος
Περίληψη
Ένα επιτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα, ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες ανάγκες, δύναται μέσω προσαρμογών και επικαιροποίησης να συμβάλει θετικά στη διαμόρφωση ενός ευέλικτου παιδαγωγικού περιβάλλοντος. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας συμβάλλει αποφασιστικά στην κατεύθυνση αυτή στο μικρο-επίπεδο του σχολείου. Βασικός σκοπός της ανά χείρας ερευνητικής εργασίας είναι η μελέτη της συμβολής του Διευθυντή στη διαχείριση της σχολικής αυτονομίας και στην αξιοποίηση των παρεχόμενων από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα περιθωρίων, ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου και δημιουργικού σχολικού κλίματος και περιβάλλοντος. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται αφενός μέσα από τη διερεύνηση της αλληλεπίδρασης Διευθυντή και διδακτικού προσωπικού κατά την εισαγωγή μιας καινοτομίας στο σχολικό περιβάλλον αφετέρου μέσα από τη διερεύνηση της πρόθεσης των Διευθυντών στην υποστήριξη της εισαγωγής καινοτόμων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και της πρόθεσης των εκπαιδευτικών να συμμετάσχουν σε αυτές. Συγχρόνως ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
A successful educational system, responding to modern needs, can positively contribute -through adaptations and updating methods- to the development of a flexible pedagogical environment. The school leader contributes decisively to this direction at the school's micro level.The purpose of the present study is to investigate the way how leaders can manage their school autonomy and use the margins that greek education system offers them, in order to develop a contemporary and innovative educational environment.For the purpose above, the study investigates on the one hand the interaction between leaders and the teaching staff during the introduction of an educational innovation while on the other hand she investigates the intention of the leaders to support the introduction of innovative educational activities and the intention of teachers to participate in them. At the same time the study explores individual effectiveness variables, such as the gender of leaders and teachers, their profe ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.44 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.