Η επίδραση της χορηγίας στη συμπεριφορά των φιλάθλων της υποστηριζόμενης και της αντίπαλης ομάδας

Περίληψη

Οι εταιρείες επενδύουν σε χορηγίες προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε νέες αγορές στόχους. Τα κυρίαρχα κίνητρα των εταιρειών για τέτοιου είδους επενδύσεις είναι η ενίσχυση της υπεραξίας της μάρκας (brand equity) (Cornwell, Roy και Steinard, 2001) και η συνακόλουθη αύξηση των πωλήσεών τους (Gwinner και Swanson, 2003). Ο χώρος που συγκεντρώνει τις περισσότερες χορηγίες σήμερα είναι ο αθλητισμός (Davies, Veloutsou και Costa, 2006) και αυτό οφείλεται στην πεποίθηση ότι οι φίλαθλοι θα μεταφέρουν τα θετικά συναισθήματα που διαθέτουν για την αγαπημένη τους ομάδα και στο χορηγό της (Dalakas και Levin, 2005). Μία έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με τις αθλητικές ομάδες είναι η αντιπαλότητα. Ωστόσο, μέχρι σήμερα υπάρχουν ελάχιστες μελέτες στη βιβλιογραφία της χορηγίας που να λαμβάνουν υπόψη τον παράγοντα αυτό. Η παρούσα διατριβή βασιζόμενη σε δύο ευρέως αναγνωρισμένες θεωρητικές προσεγγίσεις για την υπεραξία της μάρκας (Aaker, 1991; Keller, 2001) διερεύνησε τις επιδράσεις ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Companies invest in sponsorships in order to promote their products and services and attract specific target groups. Building brand equity (Cornwell, Roy and Steinard, 2001) and sales augmentation Gwinner and Swanson, 2003) are the main incentives for such investments. Sports have attracted most of sponsorship expenditure (Davies, Veloutsou and Costa, 2006) and this is due to the belief that fans tend to transfer the positive feelings that they hold towards their favorite team to sponsors (Dalakas and Levin, 2005). A concept inextricably linked to sport teams is rivalry. However, to date there are very few studies in the sponsorship literature that have taken this factor into account. The present thesis investigated the effects of professional sport teams’ sponsorship on sponsor’s brand equity and purchase behavior for fans and rivals during two chronologically separate phases, based on two widely recognized theoretical approaches of brand equity (Aaker, 1991; Keller, 2001).The sponsor ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45049
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45049
ND
45049
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of sponsorship on the behavior of both the favour and the rival team fans
Συγγραφέας
Τσορδιά, Χαριτωμένη (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδημητρίου Δήμητρα
Ανδρουλάκης Γεώργιος
Σταματίου Ιωάννης
Κούτουλας Δημήτριος
Αλεξανδρής Κωνσταντίνος
Αποστολοπούλου Αρτεμισία
Θεοδωράκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Αθλητική χορηγία; Φίλαθλοι; Αντίπαλοι φίλαθλοι; Επαγγελματικές αθλητικές ομάδες; Ταύτιση με την ομάδα; Αντιπαλότητα; Υπεραξία της μάρκας; Αγορά προϊόντος χορηγού; Διάρκεια χορηγίας; Προσωπικότητα της μάρκας; Ενασχόληση με τη μάρκα; Πιστότητα στη μάρκα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
223 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)