Αξιολόγηση προγράμματος ψυχοκινητικής παρέμβασης με παραμύθια ως προς την επίδρασή του στις αντιλήψεις μαθητών της πρώτης δημοτικού για τα άτομα με αναπηρία
Περίληψη
Η τάση που επικρατεί σήμερα στους χώρους της εκπαίδευσης είναι η συνεκπαίδευση των παιδιών με και χωρίς αναπηρία. Τα άτομα με αναπηρία αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα κοινωνικού αποκλεισμού, εξ αιτίας των αρνητικών στάσεων των συμμαθητών τους χωρίς αναπηρία. Έτσι, κρίνεται απαραίτητη η προετοιμασία των παιδιών της γενικής τάξης, ώστε να επιτευχθεί η ομαλή ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) ή αναπηρία στις γενικές τάξεις. Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος διερευνήθηκαν οι στάσεις 717 μαθητών ηλικίας 6-7 ετών απέναντι στους συμμαθητές τους με αναπηρία. Χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια με ημιδομημένες ερωτήσεις προκειμένου να αξιολογηθούν η γνώση, η κατανόηση, η πρόθεση Συμπεριφοράς αλλά και η πρόθεση συμπεριφοράς των μαθητών που πήραν μέρος στην έρευνα. Στο δεύτερο μέρος, εφαρμόστηκε μία πολυτροπική παρέμβαση σε δύο τμήματα ενός δημοτικού σχολείου της πόλης των Σερρών, η οποία είχε διάρκεια 15 εβδομάδων. Η παρέμβαση είχε 2 συνι ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Nowadays, in the field of education it is common the idea of co-education of children children with ahd without disabilities. Individuals with disabilities often face problems of social exclusion due to their classmates negative attitude towards them. Therefore, it is necessary the preparation of children in regular classrooms, so that it will be succeeded the gradual integration of students with special educational needs or disabilities in these classrooms. The present doctoral research consists of two parts. In the first part, there were analyzed the attitudes of 717 children, aged 6-7 years old,towards their classmates who had disabilities. The questionnaires contained semistructured questions in order to evaluate the knowledge, the understanding, the beliefs and the intended behavior of the students who took part in the research. In the second part, a multimodal intervention was applied in two classes of a primary school in Serres, which lasted for 15 weeks. The intervention had tw ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.23 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.