Διερεύνηση, ανάλυση και μελέτη των παραγόντων που επιδρούν σε περιβάλλον σύγχρονης τηλεκπαίδευσης με αξιοποίηση συμμετοχικών - βιωματικών τεχνικών

Περίληψη

Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η μάθηση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του εκπαιδευόμενου να κατευθύνει και να διαχειρίζεται τη μαθησιακή του διαδικασία, τόσο με τη δημιουργία κατάλληλων στόχων, όσο και με την υιοθέτηση χρήσιμων στρατηγικών για την επίτευξή τους. Η διεθνής και η εγχώρια βιβλιογραφία αναφέρουν πολλές περιπτώσεις εξ αποστάσεως προγραμμάτων επιμόρφωσης, κατάρτισης και σπουδών. Ωστόσο, απουσιάζει από τη βιβλιογραφία κάποια αντίστοιχη μελέτη για τους παράγοντες που επιδρούν είτε αρνητικά, είτε θετικά στις περιπτώσεις εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Η εργασία καθιστά ενδιαφέρουσα την προοπτική καταγραφής και αξιολόγησης όλων των παραγόντων που αλληλεπιδρούν σε ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μέσω της τηλεδιάσκεψης. Στο περιβάλλον σύγχρονης τηλεδιάσκεψης ο ρόλος του εκπαιδευτή έχει κύριο στόχο την ανάπτυξη μεθοδολογίας και τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για τη διευκόλυνση και ενεργοποίηση των συμμετεχόντων, ώστε να επεξεργάζονται την ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Distance learning is a structured set of means and procedures which provide the appropriate methodology so that students can define the place, time and pace of their study by themselves. The teleconference is used as a distance learning tool, in secondary and mainly in higher education and in adult education training as well, in the framework of educational applications and connection programmes between educational organisations. This research aims to investigate the parameters which are involved in sychronous teleconferences and which lead to effective learning using experimental techniques. Teleconferences were held in the framework of the ‘Educational Technology course of ASPETE. ASPETE provides concurrent technological and pedagogical education and training at tertiary level. Synchronous teleconference services are available to the members of educational staff of ASPETE.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44858
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44858
ND
44858
Εναλλακτικός τίτλος
The parameters which are involved in sychronous teleconferences and which lead to effective learning using experimental techniques
Συγγραφέας
Αρμακόλας, Στέφανος (Πατρώνυμο: Ιωσήφ)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Αντώνης Λιοναράκης
Σαράντος Ψυχάρης
Παναγιώτης Αναστασιάδης
Σπύρος Πανέτσος
Γιώργος Νικολάου
Ιωσήφ Φραγκούλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Τηλεδιάσκεψη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
426 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)