Ανάπτυξη και βελτιστοποιήση μηχανισμών χημικής κινητικής καύσης C1-C7 υδρογοναθράκων και πειραματική επαλήθευση

Περίληψη

Οι εκπομπές ρύπων από διεργασίες καύσης έχουν μεγάλη επίπτωση στην ποιότητα του αέρα, το περιβάλλον και την ανθρώπινη υγεία. Ειδικά σε αστικά κέντρα, εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης αυτοκινήτων που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Παρά την πρόοδο στην ανάπτυξη εναλλακτικών τρόπων μεταφοράς, π.χ. του ηλεκτρικού κινητήρα πρόωσης, είναι βέβαιο πως η κίνηση των ανθρώπων θα παραμείνει στο εγγύς μέλλον εξαρτημένη από τα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας υγρά καύσιμα. Σε αυτό το πλαίσιο η έρευνα πάνω στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, των αντίστοιχων καυσίμων, πιθανών εναλλακτικών, καθώς και της χημείας που περιγράφει την καύση τους παραμένει μονόδρομος στη προσπάθεια να επιτευχθεί βελτίωση της αποτελεσματικότητας και μείωση των εκπομπών. Η παρούσα διατριβή ασχολείται με την ανάπτυξη και βελτίωση μοντέλων χημικής κινητικής που περιγράφουν τη διαδικασία οξείδωσης των καυσίμων, σχετικών με τη λειτουργία του κινητήρα, χρησιμοποιώντας υπολογιστικά και πε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Emissions from combustion processes affect air quality, environment and human health, raising concerns especially in urban areas due to the extended use of Internal Combustion Engines (ICE). Despite the progress in transitioning to cleaner and alternative forms of mobility, e.g. electric-mobility, it is unlikely that the world will become independent of high energy density liquid fuels in the foreseeable future. This motivates the research community, industry and policy makers to keep investing in optimizing the design of ICEs towards more eco-efficient modes of operation that can comply with stringent pollution control restrictions. For an improved engine-design it is required to elucidate the mechanisms that govern the formation of emissions and to yield ignition related information, e.g. heat release. Chemical kinetic models are developed for these purposes and they constitute an integral part of theoretical and practical combustion research. In this context, the present Thesis deal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44459
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44459
ND
44459
Εναλλακτικός τίτλος
Development and optimization of chemical kinetic mechanisms for the combustion of C1-C7 hydrocarbon species and experimental validation
Συγγραφέας
Μαλλιωτάκης, Ζήσης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Ετερογενών Μειγμάτων και Συστημάτων Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Γιακουμής Ευάγγελος
Καϊκτσής Λάμπρος
Καρέλλας Σωτήριος
Ρογδάκης Εμμανουήλ
Σκεύης Γεώργιος
Φούντη Μαρία
Χουντάλας Δημήτριος
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Χημική κινητική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
14, viii, 278 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.