Ανάπτυξη δοκιµασίας διερεύνησης δυσκολιών στα μαθηµατικά

Περίληψη

Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η ανάπτυξη λογισμικού Διερεύνησης των Δυσκολιών στα Μαθηματικά (Δοκιμασία ΔΙΔΥΜΑ) στα θεμέλια του τετραπλού μοντέλου μαθησιακών δυσκολιών στα Μαθηματικά (ΜΔΜ) που έχουμε προτείνει (Karagiannakis, Baccaglini-Frank & Papadatos, 2014), με απώτερο σκοπό τη σκιαγράφηση εξατομικευμένων προφίλ στα Μαθηματικά (Karagiannakis & Baccaglini-Frank, 2014). Στην έρευνα έλαβαν μέρος 165 μαθητές Ε΄και Στ΄Δημοτικού και για τη συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν τρείς ατομικές συναντήσεις με κάθε συμμετέχοντα. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η Δοκιμασία ΔΙΔΥΜΑ πρόκειται για ένα αξιόπιστο και έγκυρο εργαλείο και πως επιβεβαιώνεται η προτεινόμενη κατηγοριοποίηση στους τομείς: Συλλογιστικής, Μνήμης (ανάκλησης), Επίγνωσης αριθμού και Οπτικο-χωρικό (Karagiannakis, Baccaglini-Frank, Roussos &Papadatos, under review). Οι μαθητές με δυσκολίες στα Μαθηματικά παρόλο που σημείωσαν χαμηλότερη επίδοση σε όλες τις επιμέρους δραστηριότητες της Δοκιμασίας ΔΙΔΥΜΑ, στο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main aim of this PhD thesis is the development of a software for the Detectionof Difficulties in Mathematics (Test DEDIMA) on the basis of the fourfold model of Mathematical Learning Difficulties (MLD) we have proposed (Karagiannakis, BaccagliniFrank& Papadatos, 2014), with ultimate purpose to outline individualized profiles in Mathematics (Karagiannakis & Baccaglini-Frank, 2014). 165 pupils attending the 5th and 6th grade participated in the research and three individual meetings were held with each participant for the purpose of data collection. The results have shown thatthe DEDIMA Test constitutes a reliable and valid tool and confirmed the classification proposed modelin the following domains: Reasoning, Memory (retrieval), Core number and Visual-spatial (Karagiannakis, Baccaglini-Frank, Roussos & Papadatos, under review). Although students with mathematical difficulties had lower performance in all single activities of DEDIMA Test, Written calculations and the activities meas ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44165
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44165
ND
44165
Εναλλακτικός τίτλος
Development of battery for detection of difficulties in mathematics
Συγγραφέας
Καραγιαννάκης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδάτος Ιωάννης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Βουδούρη - Αρτίκη Αγγελική
Γαλανάκη Ευαγγελία
Μπάμπαλης Θωμάς
Ρούσσος Πέτρος
Παπαδάτου-Παστού Μαριέττα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικά; Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά; Δυσαριθμησία; Αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 315 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)