Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση κινητήρων με θεώρηση των απωλειών των μόνιμων μαγνητών για εφαρμογές ηλεκτροκίνησης

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρείται η ανάπτυξη μοντέλων υπολογισμού των απωλειών δινορρευμάτων στους μόνιμους μαγνήτες καθώς και η ενσωμάτωσή τους σε ολοκληρωμένες μεθοδολογίες σχεδίασης και βελτιστοποίησης ηλεκτρικών κινητήρων μόνιμων μαγνητών με χρήση πολυκριτηριακών εξελικτικών αλγορίθμων για εφαρμογές ηλεκτρικής κίνησης. Διακρίνονται οι περιπτώσεις επιφανειακών και εσωτερικών μόνιμων μαγνητών και εξετάζονται συγκεντρωμένα τυλίγματα στάτη κλασματικής αύλακας. Η ακρίβεια των μεθοδολογιών που αναπτύσσονται επιβεβαιώνεται μέσω σύγκρισης των αποτελεσμάτων με πειραματικά σε πρότυπα μαγνητικά κυκλώματα και κινητήρες μόνιμων μαγνητών τριών διαφορετικών εφαρμογών. Συγκεκριμένα, αναπτύσσονται δύο νέοι εξελικτικοί αλγόριθμοι, ο πολυκριτηριακός αλγόριθμος διαφορικής εξέλιξης και ο αλγόριθμος Pareto ισχύος διαφορικής εξέλιξης, των οποίων η στιβαρότητα επαληθεύεται μέσω κατάλληλων συναρτήσεων δοκιμής. Τα νέα αλγοριθμικά σχήματα ενσωματώνονται σε πλήρως παραμετροποιημένα εργαλεία αυτομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis undertakes the development of analytical models for the prediction of permanent magnet eddy current losses which are integrated in design and optimization methodologies of permanent magnet motors for electric traction applications, utilizing multi-objective evolutionary algorithms. Both surface mounted and buried permanent magnet topologies are considered, for fractional slot concentrated stator winding configurations. Moreover, experimental validation of the simulated results is performed through the construction and measurements of prototype magnetic circuits and electric motors. In particular, two evolutionary algorithms, namely the multi-objective differential evolution and the strength Pareto differential evolutionary algorithm, are developed and validated through appropriate test functions. The developed schemes are integrated in fully parameterized motor design tools, enabling consideration of both geometric and operating constraints. In this process, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43249
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43249
ND
43249
Εναλλακτικός τίτλος
Multi-objective optimization of permanent magnet motors emphasizing on permanent magnet eddy losses for electric traction applications
Συγγραφέας
Μπενιακάρ, Μίνως (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Κλαδάς Αντώνιος
Μανιάς Στέφανος
Παπαθανασίου Σταύρος
Βουρνάς Κωνσταντίνος
Ξανθάκης Ιωάννης
Σαφάκας Αθανάσιος
Σταυρακάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Κινητήρες μόνιμων μαγνητών; Συστήματα ηλεκτρικής κίνησης; Συγκεντρωμένα τυλίγματα κλασματικής αύλακας; Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση; Διαφορική εξέλιξη; Εξελικτικός αλγόριθμος Pareto ισχύος; μέτωπο Pareto; Εκτίμηση απωλειών δινορρευμάτων μόνιμων μαγνητών; Παραμετρική σχεδίαση; Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xii, 264 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)