Υποστηρίζοντας την έξυπνη τάξη με δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης της προσοχής των μαθητών και εφαρμογής παρεμβάσεων

Περίληψη

Ο πρωταρχικός στόχος ενός περιβάλλοντος Διάχυτης Νοημοσύνης (ΔΝ) είναι να βοηθά και να υποστηρίζει τους ανθρώπους που ζουν και κινούνται μέσα σε αυτό. Για αυτό το λόγο, ένα τέτοιο περιβάλλον θα έπρεπε να μπορεί να αναγνωρίσει τις ανάγκες των χρηστών του και να αντιδρά κατάλληλα για να τις ικανοποιήσει. Αυτή η ιδέα δεν είναι καινούρια, πολλές ερευνητικές μελέτες αλλά και εμπορικά εργαλεία έχουν προσπαθήσει να την υλοποιήσουν ακολουθώντας το διαδεδομένο μοντέλο «έναυσμα-δράση» (trigger-action). Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές τις προσεγγίσεις έχουν αρκετά μειονεκτήματα όπως το γεγονός ότι ένα έναυσμα (trigger) μπορεί να οδηγήσει σε μία και μόνο δράση (action) ή την απαίτηση τα περισσότερα εναύσματα (triggers) να προέρχονται από συγκεκριμένες καταστάσεις συσκευών και όχι από ανθρώπινες ενέργειες. Ο τομέας της εκπαίδευσης θα επωφελούνταν τα πλείστα από ένα περιβάλλον Διάχυτης Νοημοσύνης που έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τους μαθητές κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών τους δραστηριο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The primary goal of an AmI environment is to help and support the people living in it; towards that objective it should be able to identify a user need and act accordingly. Many research approaches and commercial tools have focused on realizing this concept, which follows the paradigm of the trigger-action model; however, the majority of them poses several limitations (e.g., one trigger can be connected to a single action, artifact-oriented triggers mainly). The domain of education would particularly benefit from an AmI environment able to monitor students during their educational activities and intervene when deemed necessary to help, support or motivate them so as to promote the learning process. Nevertheless, despite the fact that the concept of the Intelligent Classroom has gained much attention from researchers over the past decade, none of the approaches proposed so far offers a generic, scalable, fast and easy way to connect triggers with actions. Aiming to bridge this gap, this ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42963
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42963
ND
42963
Εναλλακτικός τίτλος
Empowering intelligent classrooms with attention monitoring and intervention cycles
Συγγραφέας
Κορόζη, Μαρία (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Στεφανίδης Κωνσταντίνος
Σαββίδης Αντώνιος
Αργυρός Αντώνιος
Μαρκόπουλος Παναγιώτης
Ζαμπούλης Ξενοφώντας
Γραμμένος Δημήτριος
Antona Margherita
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Έξυπνη Τάξη; Παρακολούθηση προσοχής μαθητών; Διάχυτη νοημοσύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xxiii, 166 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)