Μελέτη μεταβάσεων ανάμεσα σε πλαίσια μαθηματικών πρακτικών όπως αυτά καθορίζονται από ψηφιακά εργαλεία και απτικό υλικό

Περίληψη

Η παρούσα ερευνητική εργασία αναφέρεται στη μελέτη των μεταβάσεων ανάμεσα σε πλαίσια μαθηματικών πρακτικών, όπως αυτά καθορίζονται από ψηφιακά εργαλεία καθώς και από απτικό υλικό. Η επικέντρωση της έρευνας στη μελέτη των μεταβάσεων στοχεύει στο να αναδείξει θέματα που αφορούν στη μεταφορά της γνώσης. Το όλο εγχείρημα αναπτύσσεται σε κοινότητες μαθητών-εκπαιδευτικών-ερευνητή που μετακινούνται ανάμεσα από εργαλειακά μικρο-πλαίσια σε συνθήκες τάξης. Η δυνατότητα να συμμετέχουμε και να παρατηρούμε από πολύ κοντά τις δράσεις των κοινοτήτων, μας επέτρεψε να διεισδύσουμε σε ένα δίκτυο μαθηματικών νοημάτων και μας αποκάλυψε παράγοντες που επηρεάζουν τόσο την κατασκευή της γνώσης εντός συγκεκριμένου πλαισίου, όσο και το μετασχηματισμό της σε διαφορετικά πλαίσια. Το αρχικό μέλημα της ερευνητικής διαδικασίας από τη μια ήταν να δημιουργήσουμε συνθήκες που να έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους συμμετέχοντες ώστε να τους δώσει τη δυνατότητα αυθεντικής εμπλοκής, και από την άλλη να διατηρήσουμε την ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research project refers to the study of transitions between mathematical practices established by digital tools as well as tangible material. The focus of the research on the study of transitions aims to highlight issues related to the transfer of knowledge. The whole project is developed in students-teacher-researcher communities moving between instrumental micro-framework in classroom conditions. The opportunity to participate and observe the actions of the community very closely has allowed us to penetrate a network of mathematical meanings and revealed to us factors that affect both the construction of knowledge within a particular context and its transformation in different contexts. The primary concern of the research process was first to create conditions of particular interest for the participants so as to give them the opportunity of genuine involvement and at the same time to maintain the existence of the communities for long so that we can observe not on ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42815
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42815
ND
42815
Εναλλακτικός τίτλος
Studying transitions between micro-contexts of mathematics practices
Συγγραφέας
Τσίτσος, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Σταθοπούλου Χαρούλα
Χρονάκη Άννα
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Καλαβάσης Φραγγίσκος
Κυνηγός Χρόνης
Σκουμπουρδή Χρυσάνθη
Κολέζα Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική των μαθηματικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxviii, 348 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)