Διερευνώντας το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και των δικαιωμάτων του παιδιού με την υποστήριξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος

Περίληψη

Στη διατριβή αυτή παρουσιάζεται μια προσπάθεια ενσωμάτωσης των θεμάτων της κλιματικής αλλαγής και των δικαιωμάτων του παιδιού στο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού δημοτικού σχολείου μέσω των Τ.Π.Ε. Ο γενικός σκοπός της διατριβής είναι να διερευνήσει τις απόψεις, τις γνώσεις και τις ενέργειες των μαθητών/-τριών σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών και την κλιματική αλλαγή, καθώς και να παρέχει ευκαιρίες για να αναλάβουν δράση και να εμπλακούν προσωπικά στην προσπάθεια για τη διευθέτηση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών του στα δικαιώματα του παιδιού με την υποστήριξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος (ΔΜΠ). Στη διατριβή διερευνάται το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής η έννοια των δικαιωμάτων του παιδιού και o τρόπους που αυτά επηρεάζονται από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Επίσης, περιγράφεται η πορεία από τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας στους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης συσχετιζόμενη με την εκπαίδευση για την κλιματική αλλαγή αλλά κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation presents an attempt to integrate the issues of climate change and children's rights into the Greek primary school curriculum with the use of ICTs (Information and Communication Technologies). The general aim of the dissertation is to explore the views, knowledge and actions of learners on children's rights and climate change, as well as to provide opportunities to take action and get them involved in an attempt to address the climate change phenomenon and its effects on children’s rights with the support of a web-based learning environment (WBLE).The dissertation attempts to investigate the climate change phenomenon, the concept of children's rights and the way they are affected by the impacts of climate change. It also describes the transition from the Millennium Development Goals (MDGs) to the Sustainable Development Goals (SDGs) associated with climate change education (CCE) and the Convention on the Rights of the Child (CRC).Then, the learning theories adopted (w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42236
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42236
ND
42236
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating the issues of climate change and child rights with the support of a web-based learning environment
Συγγραφέας
Γκότζος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μακράκης Βασίλης
Κωστούλα Νέλλη
Καρασαββίδης Ηλίας
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Καλογιαννάκη Πέλλα
Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα
Ζαράνης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κλιματική αλλαγή; Δικαιώματα του παιδιού; Διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον; διδακτικο-ερευνητικές παρεμβάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
1, xlv, 384 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)