Στην παρούσα διατριβή μελετούμε όλη την εξέλιξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μέσα από την πάροδο του χρόνου, τόσο στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και στην Ελλάδα. Αναλύουμε τη μεταμόρφωση του κράτους και των διοικητικών πράξεων, με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών καθώς παρατηρούμε τη μετατροπή των Διοικήσεων των κρατών σε πολιτοκεντρικές. Επίσης, εξετάζουμε πως αυτές οι αλλαγές εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα με απτά παραδείγματα διοικητικών πράξεων πριν και μετά την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο δημόσιο τομέα καθώς και το πως εφαρμόζονται αυτές οι κινήσεις με την εισαγωγή των Κυβερνητικών Πυλών. Στο ερευνητικό μέρος της παρούσας μελέτης, συγκρίνουμε τις κυβερνητικές πύλες διαφόρων Ευρωπαϊκών κρατών και αναλύουμε την είσοδο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο χώρο της εκπαίδευσης. Επιπλέον, στο ερευνητικό μέλος, αναλύονται σε βάθος τα ερωτηματολόγια της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα (ΑΕΙ ΠΕΙ ...
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
Στην παρούσα διατριβή μελετούμε όλη την εξέλιξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μέσα από την πάροδο του χρόνου, τόσο στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και στην Ελλάδα. Αναλύουμε τη μεταμόρφωση του κράτους και των διοικητικών πράξεων, με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών καθώς παρατηρούμε τη μετατροπή των Διοικήσεων των κρατών σε πολιτοκεντρικές. Επίσης, εξετάζουμε πως αυτές οι αλλαγές εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα με απτά παραδείγματα διοικητικών πράξεων πριν και μετά την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο δημόσιο τομέα καθώς και το πως εφαρμόζονται αυτές οι κινήσεις με την εισαγωγή των Κυβερνητικών Πυλών. Στο ερευνητικό μέρος της παρούσας μελέτης, συγκρίνουμε τις κυβερνητικές πύλες διαφόρων Ευρωπαϊκών κρατών και αναλύουμε την είσοδο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο χώρο της εκπαίδευσης. Επιπλέον, στο ερευνητικό μέλος, αναλύονται σε βάθος τα ερωτηματολόγια της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα (ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.) που δόθηκαν στους φοιτητές, ώστε να μετρηθεί η ικανοποίηση των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες ενός ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και απαντάμε στα ερευνητικά ερωτήματα που θέσαμε, με σκοπό τη δημιουργία και την προώθηση του εργαλείου της μέτρησης της ικανοποίησης των φοιτητών στη τριτοβάθμια εκπαίδευση και την διερευνηση της σύνδεσης της αποτελεσμτικότητας της ηλκτρονικής διακυβέρνησης με την αξιολόγηση από τον λήπτη της υπηρεσίας, στην προκειμένη περίπτωση από τους σπουδαστές.
In this thesis, we study the development of e-government through the passage of time, both in the Member States of the European Union, and in Greece. We analyze the transformation of the state and administrative acts, the application of new technologies and observe the conversion of Member Administrations in citizen centric.We also examined how these changes were implemented in Greece with concrete examples of administrative acts before and after the implementation of e-government in the public sector and how these movements are applied with the introduction of Government Portals.In the research part of this study, we compare the government portals of various European states and analyze the input of e-government in education. The research analyzed in depth questionnaires of MODIP of PUAS given to students to measure student satisfaction from the services of a higher education institution and answer the research questions we posed, to the creation and promotion of the tool measuring st ...
In this thesis, we study the development of e-government through the passage of time, both in the Member States of the European Union, and in Greece. We analyze the transformation of the state and administrative acts, the application of new technologies and observe the conversion of Member Administrations in citizen centric.We also examined how these changes were implemented in Greece with concrete examples of administrative acts before and after the implementation of e-government in the public sector and how these movements are applied with the introduction of Government Portals.In the research part of this study, we compare the government portals of various European states and analyze the input of e-government in education. The research analyzed in depth questionnaires of MODIP of PUAS given to students to measure student satisfaction from the services of a higher education institution and answer the research questions we posed, to the creation and promotion of the tool measuring student satisfaction in higher education.
Comparative study of administrative procedures prior to the introduction of eGovernment with the current situation in Greece. Comparison and analysis of other european countries: implementation of eGovernance in Hellenic Higher Education
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)