Εναλλακτική διδασκαλία αλγεβρικών προβλημάτων με πολλαπλές προσεγγίσεις σε υπολογιστικό περιβάλλον

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aim of this research is to determine terms and conditions that allow the design ofdidactic interventions, helpful in overcoming obstacles and difficulties anddeveloping cognitive flexibility for movement between concepts and objectsrevealing their interconnections specifically in the field of Systems of LinearEquations. The target population is of tertiary education, specifically students fromTEI of Piraeus. The main prerequisites were the imprint of the related learningobstacles and common difficulties and the design of interventions directly aiming inovercoming them. The research was largely qualitative and results more registeredunder a properly modified APOS typology. The theoretical framework of design ofthe intervention comprised of Tall’s Three Worlds of Mathematics categorization ofthe representations of mathematical knowledge and the pedagogic aspect of Kolb’scycles of experiential learning. Pedagogic use the accommodations that digitaltechnologies offer was investigated throu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41123
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41123
ND
41123
Εναλλακτικός τίτλος
Alternative teaching of algebraic problems with multiple approaches in computting environment
Συγγραφέας
Μακρυγιάννης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ράπτης Αριστοτέλης
Ρασσιάς Ιωάννης
Βουδούρη Αγγελική
Βρεττός Ιωάννης
Βρυζίδης Λάζαρος
Χιονίδου-Μοσκοφόγλου Μαρία
Μπαραλής Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα γραμμικών εξισώσεων; Μαθησιακά εμπόδια; Εννοιολογικές διασυνδέσεις; Κύκλοι εμπειρικής μάθησης του Kolb; Θεωρία APOS; Τρεις κόσμοι των μαθηματικών (Tall); Κατηγορίες αναπαραστάσεων της μαθηματικής γνώσης; Εργαλειακή γένεση; Γνωστικής ευελιξία; Διαδικαστική κατανόηση και γνώση αντικειμένου; Πολυ-αναπαραστατικά υπολογιστικά περιβάλλοντα; Εννοιολογική αλλαγή; Σχεδίαση διδακτικών παρεμβάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiii, 578 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)