Ηγεσία εκπαιδευτικού και δημιουργία πορτφόλιο εκπαιδευτικού στο πλαίσιο επαγελματικής ανάπτυξης με βάση το σχολείο

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσω της συμμετοχής τους σε πρόγραμμα ανάπτυξης ηγεσίας εκπαιδευτικού. Μελετά επίσης την κουλτούρα του σχολείου στο οποίο δραστηριοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και εξετάζει την αποτύπωσή της δράσης των εκπαιδευτικών σε πορτφόλιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 21 εκπαιδευτικοί από 2 Δημοτικά και 2 Γυμνάσια. Για τη διεξαγωγή της έρευνας αναλύθηκαν τα αποτελέσματα ερωτηματολογίου για την κουλτούρα του σχολείου και έγινε ανάλυση περιεχομένου στα συμπεράσματα δομημένων συζητήσεων για το ίδιο θέμα. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επεξεργασία των αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου με θέμα την αντίληψη και τη σημαντικότητα πρακτικών κρίσιμων για την εκδίπλωση της ηγεσίας εκπαιδευτικού και αναλύθηκε κείμενο δομημένου αναστοχασμού των εκπαιδευτικών σχετικά με τη δράση τους.Η έρευνα εξέτασε την ανάπτυξη πορτφόλιο εκπαιδευτικών, μια καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα. Μελετήθηκε ο σχολιασμός μελών της υποστηρικτικής ομάδας για τα πορτφόλιο και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation examines teachers’ professional development due to their participation in a teacher leadership program. It also studies school culture and examines the illustration of teachers’ initiatives in portfolios.Twenty one teachers from two public primary schools and two public secondary schools took part in the research. Responses to a questionnaire about school culture were analyzed and content analysis of structured discussions about the same subject was carried out. Furthermore, responses to a questionnaire regarding perception and importance of practices critical for teacher leadership development and a structured reflection text about their initiative were analyzed. The research examined the development of teacher portfolios which is an innovation for Greece. The feedback of the supportive team was studied and portfolio elements (mainly reflection and evidence –a part of which was produced by students and colleagues) were scrutinized. A systematic recording was also made ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39639
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39639
ND
39639
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher leadership and teacher portfolio creation in the context of school based professional development
Συγγραφέας
Βιτσάκη, Ζωή (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπαγάκης Γεώργιος
Τσατσαρώνη Άννα
Τσακίρη Δέσποινα
Τζιμογιάννης Αθανάσιος
Κατσής Αθανάσιος
Καρακατσάνη Δέσποινα
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ηγεσία εκπαιδευτικού; Πορτφόλιο εκπαιδευτικού; Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Επαγγελματική ανάπτυξη με βάση το σχολείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 420 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)