Η επίδραση της δημιουργικής κίνησης και του αυτοσχέδιου παιχνιδιού στην αυτοαποτελεσματικότητα για άσκηση και τα εσωτερικά κίνητρα μαθητών/τριών 4ης τάξης δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να ερευνήσει κατά πόσο ένα πρόγραμμα δημιουργικής κίνησης και αυτοσχέδιου παιχνιδιού (Δ.Κ.Α.Π.) επηρεάζει την αυτο-αποτελεσματικότητα για άσκηση και τα εσωτερικά κίνητρα (ευχαρίστηση-ενδιαφέρον, προσπάθεια-σημαντικότητα και αντιλαμβανόμενη ικανότητα) μαθητών/τριών 4ης τάξης δημοτικού σχολείου. Για το σκοπό αυτό ένα δείγμα 130 παιδιών επιλέχθηκε και χωρίστηκε σε δύο ομάδες: την πειραματική ομάδα (N1=61) και την ομάδα ελέγχου (N2=69). Η πειραματική ομάδα έκανε 14 ώρες το πρόγραμμα της Δ.Κ.Α.Π., ενώ η ομάδα ελέγχου έκανε 14 ώρες ελεύθερης κινητικής δραστηριότητας. Η σημαντικότητα της έρευνας εντοπίζεται στο γεγονός ότι το πρόγραμμα Δ.Κ.Α.Π. είναι εμπλουτισμένο με στοιχεία δημιουργικής κίνησης, θεατρικού, αυτοσχέδιου και κινητικού παιχνιδιού και διδάχθηκε σε σχολικές συνθήκες. Για τη μέτρηση των εξαρτημένων μεταβλητών χρησιμοποιήθηκαν τα ερωτηματολόγια της αυτο-αποτελεσματικότητας για άσκηση και των εσωτερικών κινήτρων, τα οποία δόθηκαν στην ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this study is to examine the effect of a program of creative movement and improvised game (C.M.I.G.) on physical activity self-efficacy and on intrinsic motivation (enjoyment-interest, effort-usefulness and perceived ability) of 4th grade students. For this purpose 130 students were chosen and divided in two groups: the experimental group (N1= 61) and the control group (N2= 69). Fourteen (14) lessons of C.M.I.G. were taught to experimental group, while control group had free movement activity. The importance of the research is located on the program of C.M.I.G. which was enriched by creative movement, theatrical and improvised games and was taught in the school environment. The dependent variables were measured by the Physical Activity Self-efficacy scale and the Intrinsic Motivation Scale, respectively. The scales were given to the sample at the beginning and in the end of the intervention. The results of the repeated measures ANOVA showed that the P.A. self-efficacy wa ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.88 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.