Ο ρόλος των αρμόδιων φορέων στη διαδικασία εφαρμογής και λειτουργίας των τάξεων υποδοχής και των φροντιστηριακών τμημάτων στο δημοτικό σχολείο

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη μελέτη του ρόλου των σχολικώνσυμβούλων, των διευθυντών και των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σταΦροντιστηριακά Τμήματα και τις Τάξεις Υποδοχής τη σχολική χρονιά 2008-2009,αποσκοπώντας στην ανάδειξη της απόστασης ανάμεσα στο νόμο και την εφαρμογήτου στα τρία επίπεδα της εκπαιδευτικής ιεραρχίας. Η μελέτη της εφαρμοσιμότηταςτου νόμου και η διερεύνηση των δράσεων των τριών φορέων, κατά τη διάρκεια τηςοργάνωσης και της λειτουργίας του θεσμού των Τάξεων και των Τμημάτων,αποτελούν τους επιμέρους στόχους της εργασίας. Το εν λόγω Πρόγραμμα εξετάζεταιως διαδικασία αλλαγής εισαγόμενης στην εκπαιδευτική πραγματικότητα και τοεκάστοτε σχολικό περιβάλλον και προσεγγίζεται υπό το πρίσμα της Θεωρίας τηςΑλλαγής, δομώντας τη δική του, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, και αυτάτου περιβάλλοντος στο οποίο εισάγεται. Η εργασία δεν αποτελεί αξιολόγηση τηςαποτελεσματικότητας των Τμημάτων και των Τάξεων, αλλά μελετά το σχεδιασμό καιτην οργάνωση της λειτουργίας τους.Έρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis examines teachers’, principals’ and school advisors’ views of their role in reception classes and coaching classes in Greek primary education. The study aims to explore whether there is distance between the legal framework of reception and coaching classes and its implementation, taking into consideration law applicability and participants’ actions during the preparation and implementation of these classes. The programme under examination is considered as a process of change introduced in schools every year and it is approached through the "Theory of Change". An individual theory of change for the classes was developed based on the specific characteristics of the programme. Mixed methods research was deployed for collecting data, implementing public records, semi-structured interviews and questionnaires. In particular, 32 teachers, 24 principals and 10 school advisors participated in the interviews and 132 teachers, 80 principals and 25 school advisors completed a qu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37496
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37496
ND
37496
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers', principals' and school advisors' role in reception and coaching classes in greek primary school
Συγγραφέας
Ζάχου, Ελένη (Πατρώνυμο: Ιπποκράτης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Μάρκου Γεώργιος
Κασσωτάκης Μιχαήλ
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος
Παρθένης Χρήστος
Βέρδης Αθανάσιος
Μιχάλης Αθανάσιος
Μηλίγκου Ευανθία-Έλλη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φροντιστηριακά τμήματα; Τάξεις υποδοχής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
392 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)