Η ανάπτυξη της υδροβιότητας μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες στο νερό, σε παιδιά σχολικής ηλικίας

Περίληψη

Αυτή η διδακτορική διατριβή αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το θέμα της «Ανθρώπινης Υδροβιότητας». Μέχρι πρόσφατα, ο όρος υδροβιότητα χρησιμοποιούταν εμπειρικά, από κολυμβητές και προπονητές του υγρού στίβου και των θαλάσσιων αθλημάτων για να περιγράψουν χαρακτηριστικά όπως «άνεση» «απόδοση», «πλευστότητα» και «ηρεμία» μέσα στο νερό ενώ για τους ελεύθερους δύτες ο όρος «υδροβιότητα» αναφέρεται στην ικανότητα του δύτη να καταδυθεί σε μεγάλο βάθος και να έχει ψυχική ηρεμία και συγκέντρωση την ώρα της προσπάθειας. Εκτός από την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, δεν υπάρχουν άλλα επιστημονικά στοιχεία και άρθρα που να εξετάζουν το θέμα της ανθρώπινης υδροβιότητας. Οι σκοποί της παρούσας διδακτορικής διατριβής ήταν, να προσδιορισθεί ο όρος " Υδροβιότητα ", να αναπτυχθεί ένα τεστ για την αξιολόγηση των επιπέδων υδροβιότητας στους ανθρώπους και να διερευνηθεί κατά πόσον η υδροβιότητα, μπορεί να βελτιωθεί με την εφαρμογή ενός προγράμματος παρέμβασης.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis is an integrated approach to ‘Human Aquaticity’. Until recently the term has been used empirically among swimmers and aquatic coaches, to describe how ‘comfortable’, ‘efficient’, or ‘successful’ an athlete interacts with the water element while in free diving, aquaticity often refers to the diver’s ability to achieve amazing depths and mental focus underwater. To the best of our knowledge, a part of this thesis there were no scientific evidence or reports that deal with the aspect of ‘Human Aquaticity’. The aims of the current PhD research project were to define the term “Aquaticity”, to develop a test for assessing the levels of aquaticity in humans and to investigate whether aquaticity could be improved by implementing an intervention training program.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37384
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37384
ND
37384
Εναλλακτικός τίτλος
The development of aquaticity through water game activities in school children
Συγγραφέας
Βαρβέρη, Δανάη (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Σακκάς Γεώργιος
Πολλάτου Ελιζάνα
Καρατζαφέρη Χριστίνα
Κουτεντάκης Ιωάννης
Βογιατζής Ιωάννης
Τουμπέκης Αργύρης
Μέτσιος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Υδροβιότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
191 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)