<
Περιβαλλοντική εκπαίδευση παιδιών με δυσλεξία μέσω ασύρματων συσκευών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά τη Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών, δηλαδή τη δυνατότητα τωνμαθητών να έχουν πρόσβαση σε πόρους μάθησης ενώ βρίσκονται σε κίνηση, και τα οφέλη πουαποφέρει η ενσωμάτωσή της στην διδασκαλία των μαθητών με δυσλεξία σε θέματα τηςπεριβαλλοντικής εκπαίδευσης.Η έρευνα που σχεδιάστηκε υλοποιήθηκε σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και περιελάμβανεεκπαιδευτικές δραστηριότητες για την μελέτη του φυσικού περιβάλλοντος ενός αστικού πάρκου.Προκειμένου να διαπιστώσουμε αν προκύπτουν οφέλη για τους μαθητές με δυσλεξία από τη χρήσητων κινητών συσκευών κατά την μαθησιακή διαδικασία, έγινε σύγκριση της μεταβολής στις γνώσεις καιστις στάσεις των μαθητών πριν και μετά την εκπαιδευτική παρέμβαση, αλλά και σύγκριση με άλλεςομάδες δυσλεκτικών ή τυπικών μαθητών που ακολούθησαν "παραδοσιακές" μεθόδους μάθησης.Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι δραστηριότητες υπήρξαν αποτελεσματικές και οι μαθητές με δυσλεξίαπαρουσίασαν τις μεγαλύτερες και θετικότερες μεταβολές στις απαντήσεις τους, ιδια ...

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

The present study is referred to the introduction of young children in history and to the relationship between historical education and early childhood education. In contemporary international curriculums from the early childhood education we can find many references from the historical past. It seems that the institutional forms of early education, part of which are the curriculums, recognize the significance of the historical education. In their proposals, the contemporary curriculums include elements about the history and they are accompanied by guides from the teachers. In some cases, these are focused in historical education. The references in the curriculums about history in the early childhood education and their proposals about the contact of the young children with the historical past provide the directions from the application of integrated lessons plans oriented in history. In the present research, these approaches are recorded and presented after the study of the Greek and ...