Περιβαλλοντική εκπαίδευση: μια χημική - παιδαγωγική προσέγγιση του νερού μέσα από την ανάλυση δειγμάτων του από το Νομό Καβάλας

Περίληψη

Ο σκοπός της συγκεκριμένης διδακτορικής διατριβής, όπως αποδεικνύεται και μέ-σα από τον τίτλο της, είναι διπλός. Η πολυπλοκότητα του εν λόγω αντικειμένου καθώς και οι προεκτάσεις του σε θέματα περιβάλλοντος, οικονομίας, αειφόρου και κοινωνικής ανάπτυξης, απαιτούν την προσέγγισή του διεπιστημονικά, αξιοποιώντας παράλληλα όλες τις σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές μεθόδους. Στόχος είναι η ανάδειξη του συγκεκριμένου διδακτικού αντικειμένου, με την ταυτόχρονη κάλυψη και σύνδεση όλων των θεματικών πεδίων, αλλά και των προεκτάσεων τους.Προσεγγίζει ολιστικά την έννοια του νερού τόσο από τη πλευρά της χημείας όσο και από την πλευρά της παιδαγωγικής επιστήμης. Από την χημική πλευρά πραγματοποιήθηκαν αναλύσεις σε δείγματα πόσιμου νερού σε 53 περιοχές της Καβάλας. Τρεις ομάδες περιοχών με διαφορετικά μορφολογικά χαρακτηριστικά (πεδινές, ημιορεινές και παράκτιες). Οι περιοχές δειγματοληψίας του νερού που προορίζεται για ανθρώπινη κατανάλωση είναι είτε από πηγές είτε από πηγάδια. Παρακολουθήθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this dissertation, as demonstrated through its title, is twofold: the approach of the concept of water from the aspect of the chemistry and the peda-gogical. The complexity of this subject as well as its implications on environmental, economic, sustainable and social development issues requires an interdisciplinary ap-proach, while using all modern teaching and pedagogical methods. The aim is to highlight the particular teaching subject, while covering and connecting all subject fields and their implications.From the chemical aspect analyzes were performed in samples of drinking water in 53 areas of Kavala. Three groups of areas with different morphological characteristics (lowland, semi – mountainous and coastal). The water sources for human consumption are either from springs or from wells. Sixteen quality parameters of the drinking water were monitored within a period of one year (2012 – 2013). The selection of monitoring parameters was mainly based on the requirement ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36423
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36423
ND
36423
Εναλλακτικός τίτλος
Environmental education: a chemical - pedagogical approach of water, through the chemical analysis of water samples in Kavala region
Συγγραφέας
Θυσιάδου, Άννα (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Φυσικής, Αναλυτικής και Περιβαλλοντικής Χημείας. Εργαστήριο Φυσικής Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Γιαννακουδάκης Παναγιώτης
Σαμαρά-Κωνσταντίνου Κωνσταντίνη
Πούλιος Ιωάννης
Φυτιάνος Κωνσταντίνος
Σιγάλας Μιχαήλ
Εμμανουλούδης Δημήτριος
Σπανός Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Νερό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
433 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)