Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ. ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ ΒΑΡΥΜΠΟΠΗΣ

Περίληψη

ΟΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΓΓΛΟΦΩΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΗΣ (ΑΤΤΙΚΗΣ) ΤΟ 1987-1988. ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ, Η ΓΛΩΣΣΑ, ΟΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ 316 ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ. Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΟΛΟΚΛΗΡΩΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑΣΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΟΥ J. BERRY), ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΑ ΨΥΧΟΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PSYCHOLOGICAL ADAPTATION OF THE CHILDREN OF GREEK EMIGRANTS FROM ENGLISH SPEAKING COUNTRIES, WAS INVESTIGATED BY RESEARCH CARRIED-OUT IN THE BILINGUAL "SCHOOLS FOR GREEK-EMIGRANTS' CHILDREN IN VARIBOPI" (ATTICA) IN 1987-1988. THE ATTITUDES, THE LANGUAGE, THE STEREOTYPES, THE ETHNIC IDENTITY AND THE SELF- CONCEPT OF THE 316 STUDENTS OF THE JUNIOR AND SENIOR HIGH SCHOOLS, WERE INVESTIGATED BY THE USE OF THE "REPEATED MEASURES" METHOD. THE CONFUSION IN IDENTITY AND WEAKNESS IN BILINGUALISM WHICH WERE NOTED AMONG THE STUDENTS, REVEALED A TENDENCY TO MARGINALIZATION (ACCORDING TO THE THEORETICAL MODEL OF ADAPTATION WHICH J. BERRY SUGGESTS). THESE FINDINGS WHICH WERE DRAWN FROM THE RESEARCH AREATTRIBUTED IN THE THESIS, TO THE PSYCHO-PHYSICAL PROBLEMS OF PUBERTY, TO THELOW QUALITY OF EDUCATION, AS WELL AS TO THE LACK OF SOCIAL SUPPORT IN THE DOMINANT COMMUNITY.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3523
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3523
ND
3523
Εναλλακτικός τίτλος
THE PSYCHOLOGICAL ADAPTATION OF THE CHILDREN OF GREEK EMIGRANTS. RESEARCH CARRIED OUT AMONG THE STUDENTS OF THE BILINGUAL JUNIOR AND SENIOR HIGH SCHOOLS OF VARIBOPI, ATTICA
Συγγραφέας
Παπαστυλιανού-Ακαλέστου, Αντωνία (Πατρώνυμο: Κλείτος)
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΓΕΩΡΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΠΕΖΕΒΕΓΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΔΕΛΛΑΣΟΥΔΑΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ
ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Επιπολιτισμός; ΟΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ; Παλιννοστούντες; Περιθωριοποίηση; Στερεότυπες αντιλήψεις; Ψυχολογική προσαρμογή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
388 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)