Η βιωματική προσέγγιση στο μάθημα των θρησκευτικών του δημοτικού σχολείου: εμπειρική έρευνα
Περίληψη
Η διαπίστωση της υποβάθμισης του μαθήματος των θρησκευτικών και στο δημοτικό σχολείο μας οδήγησε στην εφαρμογή μιας νέας μεθοδολογίας που θα συνέβαλε στην αναβάθμιση του μαθήματος και θα το έκανε ενδιαφέρον και ελκυστικό. Χρησιμοποιήσαμε τη βιωματική προσέγγιση την οποία αναλύσαμε και εξετάσαμε τις δυνατότητες εφαρμογής της. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 3 τμήματα(2 εφαρμογής και 1 αναφοράς) και καταγράφηκαν οι συμπεριφορές των μαθητών(με επιστημονική παρατήρηση-η επίδοσή τους με ερωτηματολόγια και η άποψη των γονέων με συνέντευξη). Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι μαθητές που διδάχθηκαν με τη νέα μεθοδολογία ανέπτυξαν θετικότερες συμπεριφορές και καλύτερη επίδοση. Οι γονείς δέχθηκαν τη νέα μεθοδολογία με ιδιαίτερα θετικό τρόπο.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The ascertainment of devalorisation of course of religions in the elementer school led us to the application of new methodology that would contribute in the improving of course and would make interesting and attractive. We used the viomatiki approach in which we analyzed and examined her possibilities of application. The research was realised in 3 departments of(2 application and 1 report) and was recorded the behaviors of students with scientific observation(questionnaires) and the opinion of parents with interviews. By the research it was realised that the students that were taught with the new methodology developed more positive behaviors. The parents accepted the new methodology with particularly positive way.

Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.26 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.