Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.) ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ, ΣΤΟΧΟΙ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ Π.Α. ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Α. ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΕΝΗΣΧΕΣΗ ΤΗΣ Π.Α. ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ, ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (Μ.Τ.Π.). ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣΜ.Τ.Π. ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΩΣ ΜΕΣΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Α. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ(ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΚΑΙ 6) ΔΙΕΡΕΥΝΑ - ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ (ΤΑΣΕΩΝ) 299 ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ Μ.Τ.Π., ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ Α?type=university">Ίδρυμα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THIS THESIS REFERS TO THE PROBLEM OF SUPPLYING ENVIRONMENTAL EDUCATION (E.E.) IN THE PRIMARY EDUCATION. IN THE FIRST CHAPTER ARE CLARIFIED THE CONCEPTS, PRINCIPLES, AIMS, METHODS AND DIFFICULTIES OF E.E. IN THE EDUCATIONAL SYSTEM. IN THE SECOND CHAPTER IS REVEALED THE THEMATIC AND METHODOLOGICAL RELATIONS BETWEEN E.E. AND OTHER SUBJECTS OF PRIMARY SCHOOL. THE THIRD CHAPTER SHOW THE STRONG RELATION BETWEEN E.E. AND THE SUBJECTS OF PHYSICS, GEOGRAPHY AND THE STUDY OF ENVIRONMENT (S.O.E). THE FOURTH CHAPTER SHOW THAT THE PROGRAMME OF S.O.E. AND ITS TEXTBOOKS ARE DESIGNED TO OPERATE MORE AS DEVELOPMENTAL MEANS OF E.E. ACTIVITIES. THE SECOND PART OF THIS THESIS (CHAPTER 4 AND 5) RESEARCHS-THROUGH THE OPINIONS AND ATTITUDES (TRENDS) 299 TEACHERS WHO ARE EDUCATED IN MARASLIO IN SERVICE TRAINING SCHOOL OF ATHENS - THE OPERATION OF S.O.E. PROGRAMME, THE RESEARCHAL METHODOLOGIES OF THIS, AS WELL AS THE FACTORS WHICH INFLUENCE THE E.E. PROGRAMME. SO AFTER THE ANALYSIS, STATISTICAL PROCES ... THIS THESIS REFERS TO THE PROBLEM OF SUPPLYING ENVIRONMENTAL EDUCATION (E.E.) IN THE PRIMARY EDUCATION. IN THE FIRST CHAPTER ARE CLARIFIED THE CONCEPTS, PRINCIPLES, AIMS, METHODS AND DIFFICULTIES OF E.E. IN THE EDUCATIONAL SYSTEM. IN THE SECOND CHAPTER IS REVEALED THE THEMATIC AND METHODOLOGICAL RELATIONS BETWEEN E.E. AND OTHER SUBJECTS OF PRIMARY SCHOOL. THE THIRD CHAPTER SHOW THE STRONG RELATION BETWEEN E.E. AND THE SUBJECTS OF PHYSICS, GEOGRAPHY AND THE STUDY OF ENVIRONMENT (S.O.E). THE FOURTH CHAPTER SHOW THAT THE PROGRAMME OF S.O.E. AND ITS TEXTBOOKS ARE DESIGNED TO OPERATE MORE AS DEVELOPMENTAL MEANS OF E.E. ACTIVITIES. THE SECOND PART OF THIS THESIS (CHAPTER 4 AND 5) RESEARCHS-THROUGH THE OPINIONS AND ATTITUDES (TRENDS) 299 TEACHERS WHO ARE EDUCATED IN MARASLIO IN SERVICE TRAINING SCHOOL OF ATHENS - THE OPERATION OF S.O.E. PROGRAMME, THE RESEARCHAL METHODOLOGIES OF THIS, AS WELL AS THE FACTORS WHICH INFLUENCE THE E.E. PROGRAMME. SO AFTER THE ANALYSIS, STATISTICAL PROCESS AND CORRELATION OF RESPONSES WITH THE X2 CRITERION, IS PROVED THAT THE PROGRAMME OF S.O.E. FACILITATES THE E.E. ACTIVITIES. AND ALSO, PROVES - THROUGH THE OBSERVATIONS AND OPINIONS OF THESE TEACHERS - THE ROLE OF E.E. IN THE FAVORABLE PERCEPTIONS, ATTITUDES AND BEHAVIOURS TOWARDS THE NATURAL AND SOCIAL ENVIRONMENT.περισσότερα
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.) ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ, ΣΤΟΧΟΙ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ Π.Α. ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Α. ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΕΝΗΣΧΕΣΗ ΤΗΣ Π.Α. ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ, ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (Μ.Τ.Π.). ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣΜ.Τ.Π. ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΩΣ ΜΕΣΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Α. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ(ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΚΑΙ 6) ΔΙΕΡΕΥΝΑ - ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ (ΤΑΣΕΩΝ) 299 ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ Μ.Τ.Π., ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ Αd class="fulltext_td1">
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)