Η χρήση των Γνωστικών Προκλητών Δυναμικών στην αξιολόγηση της θεραπευτικής αντιμετώπισης σε παιδιά και εφήβους με ψυχοπαθολογικές διαταραχές
Περίληψη
Οι αγχώδεις διαταραχές και η κατάθλιψη είναι από τις πλέον αυξανόμενες σε συχνότητα εκδηλώσεις ψυχοπαθολογίας που εμφανίζονται στα παιδιά και τους εφήβους. Η εκδήλωσή τους από πολλούς ερευνητές υποστηρίζεται ότι συνδυάζεται με σημαντική έκπτωση των Γνωστικών λειτουργιών με αποτέλεσμα να επιφέρει τη χαμηλή ακαδημαϊκή επίδοση. Στο παρόν ερευνητικό πρωτόκολλο γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης των διαταραχών αυτών με τη μέθοδο των Γνωστικών Προκλητών Δυναμικών, ένα εργαλείο που με ανώδυνο τρόπο μετράει την ηλεκτροεγκεφαλική δραστηριότητα που εκλύεται από τον εξεταζόμενο όταν καλείται να ανταποκριθεί σε ένα ερέθισμα. Βασικός στόχος της συγκεκριμένης αξιολόγησης είναι αφενός ο εντοπισμός των διαφορών των παιδιών και των εφήβων που έχουν λάβει τη διάγνωση κατάθλιψη ή Γενικευμένη Αγχώδη Διαταραχή σε σχέση με την ομάδα ελέγχου σε επίπεδο εγκεφαλικής δραστηριότητας και αφετέρου η αξιολόγηση της αποκατάστασης τους μετά τη χρήση συγκεκριμένων ψυχοθεραπευτικών τεχνικών και ψυχοφαρμακολογίας. Για τ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Anxiety disorder and depression are among the most common manifestations of psychopathology that occur in children and adolescents. Many researchers support that these disorders are combined with a significant reduction in Cognitive functions resulting in low academic performance. In the present research protocol, an attempt is made to investigate these disorders with the method of Event Related Potentials, a noninvasive methodology that measures the electroencephalographic activity of the participant when asked to respond to a stimulus. The main purpose of this research protocol is to identify the differences between children and adolescents who have been diagnosed with depression or Generalized Anxiety Disorder in relation to the control group at the level of brain activity and on the other hand to evaluate their remediation after using specific psychotherapeutic techniques and a combination of psychopharmacology and psychotherapy. For this purpose, we evaluated 16 children (8 boys ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.29 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.