Η ενδο-προσωπική και η δια-προσωπική προσαρμογή των παιδιών με χαμηλή σχολίκη επίδοση και η επίδρασή της στις σχέσεις με τους συμμαθητές
Περίληψη
[…] Η παρούσα έρευνα αποτελεί προσπάθεια ουσιαστικής διερεύνησης και προωθήσεως του φαινομένου της συνύπαρξης των δυσκολιών της μάθησης και των προβλημάτων της συμπεριφοράς. Έχει προέλθει από την πολυετή εκπαιδευτική και ψυχοπαιδαγωγική εμπειρία του γράφοντα (καθημερινή συναναστροφή με μαθητές που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και φοιτούν σε κανονικές τάξεις, διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών και συμπεριφορικών δυσκολιών τους, επικοινωνία με τους γονείς και τους δασκάλους τους) και αποτυπώνει, τον έντονο προβληματισμό και την ανησυχία του, που αφορά στην απουσία της εκπαιδευτικής πρόνοιας από την πολιτεία, για τους μαθητές που φοιτούν σε κανονικά σχολεία και έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει την Ενδοπροσωπική και τη Διαπροσωπική προσαρμογή των μαθητών της πρώτης εφηβικής ηλικίας που παρουσιάζουν χαμηλή σχολική επίδοση στο σχολείο καθώς επίσης και την επίδραση αυτής της προσαρμογής στις σχέσεις με τους συμμαθητές τους. Τα αποτελέσματα ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (87.41 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.