Προσέγγιση της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής μάρκετινγκ: συνέργεια μεταξύ έντυπης διαφήμισης και συσκευασίας επώνυμου προϊόντος, μέσω της χρήσης του χιούμορ

Περίληψη

Μία από τις επικοινωνιακές προσεγγίσεις που έχουν αναδειχθεί από τους ερευνητές της διαφήμισης, είναι η συνέργια μεταξύ έντυπης διαφήμισης και συσκευασίας επώνυμου προϊόντος. Οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί στο συγκεκριμένο πεδίο, έχουν διαμορφώσει μία σταθερή βάση για την ανάπτυξη νέων πειραματικών μελετών και έχουν εστιάσει τη προσοχή των ερευνητών σε συγκεκριμένους τομείς ενδιαφέροντος. Το κύριο ερευνητικό κενό που έχουν εντοπίσει αφορά στη σημασία των συναισθημάτων και ειδικότερα στο ρόλο που διαδραματίζει το χιούμορ στη συνέργια μεταξύ της έντυπης διαφήμισης και της συσκευασίας ενός επώνυμου προϊόντος. Το χιούμορ ως συγκινησιακή έκκληση χρησιμοποιείται ευρέως στις διεθνείς ολοκληρωμένες επικοινωνιακές στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι έρευνες για τη χιουμοριστική διαφήμιση έχουν περιοριστεί στη μελέτη των αποτελεσμάτων που επιφέρει η μεμονωμένη χρήση της στην τηλεόραση, στα έντυπα και στο ραδιόφωνο. Η παρούσα διδακτορική διατριβή επιχείρησε να καλύψει το συγκεκριμένο ερευνητικό κε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present dissertation explores the role of humorous content as advertisement and package cue, based on the “encoding specificity principle”. It discusses how the “incongruity resolution process”, the “dual coding theory” and the “picture superiority effect” influence the processing intensity and direction, and provides practical guidelines for the design and the choice of a successful ad retrieval cue. It seems that a humorous retrieval cue (a humorous picture in particular) can increase not only ad and brand specific and overall reactions but also positive attitudes towards the ad. Moreover, humorous retrieval cues seem to direct viewer’s processing to the unexpected picture, to the headline of ad and to the most relevant brand claims, increasing the recall of these creative elements. On the contrary, humorous retrieval cues do not seem to affect the recall of other pictorial ad elements that are irrelevant with humor manipulation, such as the overall setting of the ad and other se ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/32010
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32010
ND
32010
Εναλλακτικός τίτλος
An integrated marketing communications approach: the role of humor on the synergy between print advertising and packaging
Συγγραφέας
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας (Πατρώνυμο: Δ.)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Ζώτος Γεώργιος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Πλακογιαννάκη Εμμανουέλλα
Αυλωνίτης Γεώργιος
Χατζηδημητρίου Ιωάννης
Καλογιάννη Τζίμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Χιούμορ; Συσκευασία προϊόντος; Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ; Έντυπη διαφήμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2, xvi, 391 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)