Η τηλεδιάσκεψη στο δημοτικό σχολείο: σχεδιασμός και ανάπτυξη εποικοδομητικής διδακτικής προσέγγισης με έμφαση στην κοινωνική παρουσία
Περίληψη
Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη της κοινωνικής παρουσίας όπωςαυτή παρουσιάζεται σε περιβάλλον διαδραστικής τηλεδιάσκεψης.Άμεση συνέπεια της μελέτης της κοινωνικής παρουσίας σε τέτοιου είδουςμαθησιακά περιβάλλοντα οδήγησε στη δημιουργία και στην ανάπτυξη ενόςπροτεινόμενου συνδυαστικού πλουραλιστικού μαθησιακού/διδακτικού μοντέλουαξιοποιώντας κυρίως τη σύγχρονη επικοινωνία και ιδιαίτερα της διαδραστικήςτηλεδιάσκεψης δίνοντας έμφαση στην κοινωνική παρουσία, την ασύγχρονηεπικοινωνία ως υποστήριξη και την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία. Η έρευνα στηρίχθηκε στη μεθοδολογία της έρευνας δράσης και εφαρμόστηκεσε μαθητές Δημοτικού (Ε' & ΣΤ' τάξης) ανάμεσα σε δημοτικά σχολεία της Αττικήςκαι της Κρήτης. Επιπλέον, βασίστηκε στη μεθοδολογία της ΔιαδραστικήςΤηλεδιάσκεψης καθώς και στο μοντέλο της Συνδυαστικής Μάθησης (blendedlearning). Ο ερευνητής ήταν διδάσκων στο σχολείο της Αθήνας και άμεσαεμπλεκόμενος στη διαδικασία της Διαδραστικής Τηλεδιάσκεψης. Ως προς τηνεφαρμογή της, πραγματοποιήθη ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (128.43 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.