Ο δάσκαλος ως οργανωτής και διευκολυντής της μαθησιακής διαδικασίας: αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη νέα διάσταση του ρόλου τους
Περίληψη
[…] Η μεταβολή της διάστασης του ρόλου των εκπαιδευτικών, από μεταδοτών γνώσεων σε διευκολυντών της μαθησιακής διαδικασίας προϋποθέτει από πλευράς εκπαιδευτικών την υιοθέτηση μιας διαφορετικής αντίληψης για το ρόλο τους, για τις εκπαιδευτικές τους πρακτικές και για τον τρόπο συμμετοχής των μαθητών στη διαδικασία μάθησης. Το στοιχείο αυτό αποτέλεσε και το κίνητρο για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας, η οποία επιχειρεί να αναδείξει, αν και σε ποιο βαθμό, οι αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανταποκρίνονται στη νέα διάσταση του ρόλου τους ως οργανωτών και διευκολυντών της μαθησιακής διαδικασίας, γεγονός που επηρεάζει με τη σειρά του, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, την υιοθέτηση αντίστοιχων διδακτικών πρακτικών. Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημανθεί πως δεν έγινε συστηματική προσπάθεια από το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (ΥΠΔΒΜΘ) να αναλυθούν στους εκπαιδευτικούς συνολικά οι λόγοι για τους οποίους προωθούνται οι αλλαγές στο ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.46 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.