Αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας στη διδακτική μαθημάτων ειδικότητας τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης
Περίληψη
στο να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία όχι ως ένα απλό «κατασκεύασμα», αλλά ως ένα μέσοέκφρασης για τις μαθηματικές ιδέες του, ως ένα «εργαλείο», που, καθώς το χρησιμοποιεί,διαμορφώνει τις λειτουργικότητες του για να διερευνήσει και να ενσωματώσει σε αυτό τις δικές τουκατανοήσεις για έννοιες των μαθηματικών.Ψηφιακά εργαλεία που εγγενώς επιτρέπουν τέτοιου είδους χρήση της τεχνολογίας και αφήνουνχώρο τη μετατροπή της με έναν εξατομικευμένο τρόπο σε εργαλεία έκφρασης είναι και μισο–ψημένοι μικρόκοσμοι. Οι μισο–ψημένοι μικρόκοσμοι αποτελούν, ταυτόχρονα, και «οριακάαντικείμενα». Οι διαδικασίες χρήσης του λογισμικού ως ένα εργαλείο (και όχι ως ένακατασκεύασμα), αποτελούν σημείο αναφοράς γύρω από το οποίο τα στα μέλη την ίδιας ομάδας ήκαι τα μέλη μιας κοινότητας ατόμων) δομούν τη δραστηριότητα τους. Οι μισο-ψημένοιμικρόκοσμοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές ως διαψεύσιμα αντικείμενα, ωςαντικείμενα προς επιδιόρθωση και αλλαγή, ως αντικείμενα για τη διερεύνηση και την έκφραση καιδιαπρ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.3 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.