Δημιουργία, εφαρμογή και αξιολόγηση εργαστηριακών ασκήσεων φυσικών επιστημών και ενός επεκτάσιμου εκπαιδευτικού προγράμματος και λογισμικού με βάση έρευνα και συγκριτική αποτίμηση της ελληνικής συμμετοχής στις διεθνείς ολυμπιάδες φυσικής
Περίληψη
Ο σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η αναγνώριση και ανάπτυξη των μαθητών με υψηλές ικανότητες μάθησης στη φυσική. Η συνεισφορά στην αναγνώρισή τους έγινε με τη δημιουργία, εφαρμογή και αξιολόγηση εργαστηριακών ζητημάτων, χωρίς τη λήψη αλλά με την επεξεργασία και ανάλυση των μετρήσεων. Τα θέματα αυτά τέθηκαν σε τουλάχιστον 14000 μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου από το 2002 έως και το 2010 στους πανελλήνιους διαγωνισμούς φυσικής. Η συνεισφορά στην ανάπτυξή τους έγινε με τη δημιουργία ενός επεκτάσιμου (για όλους τους μαθητές) εκπαιδευτικού προγράμματος και λογισμικού. Τμήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος (στρατηγικές, υπερμεσικές εφαρμογές, τακτικά συνεργατικά ερωτηματολόγια) εφαρμόστηκαν κατά την προετοιμασία των 30 μαθητών των διεθνών ολυμπιακών φυσικής, 92 μαθητών και των τριών τάξεων του Λυκείου και 32 φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης. Από τη συγκριτική αποτίμηση της ελληνικής συμμετοχής στις Διεθνείς Ολυμπιάδες Φυσικής και τις επιμέρ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this thesis is the identification and development of students with high learning abilities in physics. The contribution to identification became with the creation, implementation and evaluation of laboratory issues, without taking measurements, but with data processing and data analysis. These issues were given to at least 14000 students of the three lyceum classes in National Physics Competitions from 2002 until 2010. The contribution to development became with the creation of an extensible (for all students) educational program and software. Parts of the educational program (strategies, web-based applications, frequent collaborative quizzes) were applied in the preparation of 30 students of the International Physics Olympiads, 92 students of the three lyceum classes and 32 students of the Pedagogical Department of Primary Education. From the comparative assessment of the Greek participation in International Physics Olympiads and from the separate surveys with questionn ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (74.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.