Συσχέτιση του μηχανισμού κάκωσης με την βαρύτητα κάκωσης σε τραυματίες, μετά από συγκρούσεις επιβατηγών οχημάτων
Περίληψη
Η έρευνα συσχετίζει τον μηχανισμό της κάκωσης με την σοβαρότητα της κάκωσης και την τελική πρόγνωση των επιβατών των οχημάτων, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων για την βελτίωση τόσο της δευτερογενούς όσο και της τριτογενούς πρόληψης του τροχαίου ατυχήματος. Μελετήθηκαν οι συγκρούσεις που πραγματοποιήθηκαν από τον Ιανουάριο του 2000 έως τον Σεπτέμβριο του 2001. Αποκλείστηκαν τα οχήματα στα οποία δεν ήταν δυνατός ο υπολογισμός της σοβαρότητας της σύγκρουσης βάσει της ενέργειας που απορροφήθηκε από την σύγκρουση υπολογισμένης με τους αλγόριθμους του Crash 3. Επίσης αποκλείστηκαν οχήματα με άνοιγμα αερόσακου λόγω του μικρού τους αριθμού και οχήματα στα οποία ο επιβάτης εκτινάχθηκε έξω από το όχημα. Μελετήθηκαν 73 οχήματα και 127 επιβάτες, από τους οποίους 89 επέβαιναν σε μετωπικές συγκρούσεις, οι 34 σε πλάγιες και οι τέσσερις σε οπίσθιες. Μελετήθηκαν 58 επιβάτες που συμμετείχαν σε μικρής ενέργειας συγκρούσεις, 46 που συμμετείχαν σε μέτριας και 23 που συμμετείχαν σε μεγάλης σφοδρότητας συ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This work correlates the mechanism of injury with its severity and the final prognoses of the vehicle’s occupants. The aim was to arrive to conclusions for the improvement of the secondary and tertiary' prevention of car accidents. Collisions that took place between January 2000 and September 2001 were evaluated. All vehicles whose crash severity using the absorbed energy through the Crash 3 algorithms could not be evaluated were excluded. Also, airbag-carrying vehicles and vehicles whose passengers were ejected were also excluded. 73 vehicles and 127 passengers were studied; 89 of the passengers were involved in head-on collisions, 34 in lateral and 4 in rear ones. 58 passengers involved in small energy collisions, 46 involved in moderate energy and 23 involved in high impact collisions were evaluated. Out of 80 front seat passengers involved in head-on collisions (FSO), 31 used seat- belts whereas 49 were not. The bigger the severity of the impact, the higher was the possibility of h ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (27.37 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.