Αξιοποίηση δεικτών ανάλυσης διαδραστικότητας σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης για την αξιολόγηση της επίδοσης των εκπαιδευόμενων

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή ασχολείται με το ερευνητικό αντικείμενο της αξιολόγησης της επίδοσης των εκπαιδευόμενων σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης το οποίο σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα αποτελεί ένα σημαντικό σύγχρονο ζήτημα προβληματισμού και έρευνας της εκπαιδευτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας. Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν εντατικοποιηθεί οι προσπάθειες προσαρμογής-εναρμόνισης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στις σύγχρονες μαθησιακές στρατηγικές και αξιοποίησης των δυνατοτήτων των τεχνολογιών ηλεκτρονικής μάθησης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Παρουσιάστηκε έτσι η ανάγκη για νέες τεχνικές αξιολόγησης της επίδοσης των εκπαιδευόμενων στα περιβάλλοντα αυτά ηλεκτρονικής μάθησης, ικανών να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τον εκπαιδευτικό να αξιολογήσει ολιστικά τόσο τα προϊόντα της μάθησης όσο και την ίδια τη σύνθετη διαδικασία μάθησης που διαφέρει από τον παραδοσιακό τρόπο. Η ανάγκη αυτή αποτέλεσε το κίνητρο της δημιουργίας της προτεινόμενης στη διδακτορική αυτή δ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis deals with the research subject of the evaluation of the learners’ performance in e-learning environments. In an e-learning environments, where individual and collective actions take place, educators face great difficulties in evaluating the broad spectrum of interactions among the interacted participants (student-student, student-educator, student-learning resources) during learning processes. It becomes difficult and time consuming for educators to thoroughly capture, track and assess the various interactive learning activities performed by all learners. There is a need for new techniques to assess learners’ performance in e-learning environments, capable of effectively supporting the teacher to holistically assess both products of learning and the very complex process of learning that differs from the traditional way. These needs motivated this doctoral dissertation which resulted in proposing a new technique for learners’ performance assessment in e-learning environment ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24628
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24628
ND
24628
Εναλλακτικός τίτλος
Utilization of interaction analysis indicators in e-learning environments for the assessment of learners' performance
Συγγραφέας
Πετροπούλου, Ουρανία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Ρετάλης Συμεών
Βασιλακόπουλος Γεώργιος
Σγουρός Νικήτας-Μαρίνος
Κουτσούρης Δημήτριος-Διονύσιος
Σαμψών Δημήτριος
Ευθυμόγλου Γεώργιος
Νταραντούμης Αθανάσιος
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική μάθηση; Αξιολόγηση επίδοσης; Δείκτες ανάλυσης διαδραστικότητας; Εμπλουτισμένες ρουμπρίκες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
286 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)