ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΑΝ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 10 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: 1Η. ΧΩΡΟΣ, 2Η. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ. 3Η. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ, 4Η. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΥΨΟΥΣ-ΜΗΚΟΥΣ, 5Η. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣΟΤΗΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥ, 6Η. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ, 7Η. ΣΤΕΡΕΑ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΧΗΜΑΤΑ-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ 8Η, 9Η, 10Η . ΜΕΤΡΗΣΗ (ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ, ΤΟΥ ΕΜΒΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ). ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ 155 ΠΑΙΔΙΑ (72 ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ 83 ΤΗΣ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ). ΟΙ 6 ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΩ ΟΙ 4 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ: Α) ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ), Β) ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΔΗΜΟΣΙΑ - ΙΔΙΩΤΙΚΑ), ΤΟ ΦΥΛΟ (ΑΓΟΡΙΑ - ΚΟΡΙΤΣΙΑ), Δ) ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS THESIS EXAMINES THE COMPREHENSION GRADE OF GEOMETRICAL CONCEPTS FROM THE PUPILS OF ELEMENTARY SCHOOLS. THE GEOMETRICAL CONCEPTS THAT HAVE BEEN EXAMINED IN THIS THESIS ARE INCLUDED IN 10 STUDIES WITH THE FOLLOWING SUBJECTS: 1ST. SPACE, 2ND. DIMENSION COMPARISON, 3RD. DISTANCE EVALUATION, 4TH CONSERVATION OF LENGTH-HEIGHT, 5TH. CONSERVATION OF QUANTITY-NUMBER, 6TH. LINE COMPARISON, 7TH. SOLID-PLANE FIGURES AND PLANE FIGURE ELEMENTS 8TH, 9TH, 10TH MEASUREMENT (CALCULATION OF LENGTH, AREA, VOLUME USING THE SAME AND DIFFERENT MEASUREMENTS). THE SAMPLE CONSISTED OF 155 CHILDREN (72 IN NURSARY SCHOOL AGE AND 83 IN ELEMENTARY SCHOOL AGE, LEVEL Α). THE FIRST 6 STUDIES WERE COMMON FOR ALL THE CHILDREN WHILETHE OTHER 4 WERE INTENDED FOR THE CHILDREN OF A LEVEL. BESIDE THE COMPREHENSION GRADE OF THE GEOMETRICAL CONCEPTS WE HAVE EXAMINED THE DIFFERENTIATION CONCERNING: A) EDUCATIONAL STATUS (NURSARY- ELEMENTARY SCHOOL B) SCHOOL TYPE (PUBLIC-PRIVATE), C) SEX (MALE- FEMALE), D) AGE OF INCORPORAT ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2441
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2441
ND
2441
Εναλλακτικός τίτλος
GEOMETRICAL CONCEPTS AND THEIR TEACHING IN ELEMENTARY SCHOOL
Συγγραφέας
Ντζιαχρήστος, Ευάγγελος
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΤΖΑΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΠΟΥΦΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
Λέξεις-κλειδιά
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ; ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ-ΑΡΙΘΜΟΥ, ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΓΡΑΜΜΩΝ; ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ, ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΥΨΟΥΣ; ΜΕΤΡΗΣΗ (ΜΗΚΟΣ, ΕΜΒΑΔΟ, ΟΓΚΟΣ); ΣΧΗΜΑΤΑ (ΣΤΕΡΕΑ-ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΛΠ); ΧΩΡΟΣ, ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)