Ο ρόλος της εκπαίδευσης στους Η/Υ για την ενδυνάμωση των γυναικών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη οδεύσεις προς την κοινωνική τους συμμετοχή: οδεύσεις προς την κοινωνική τους συμμετοχή

Περίληψη

Ο χώρος, στον οποίο πραγματοποιήθηκε η παρούσα έρευνα είναι η περιοχή της Θράκης, όπου σύμφωνα με τη συνθήκη της Λοζάνης αναγνωρίζεται η ύπαρξη της μουσουλμανικής μειονότητας, η οποία αριθμεί περίπου 100.000 μέλη. Η έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως στους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης λόγω της μεγαλύτερης συγκέντρωσης μουσουλμανικών πληθυσμών που παρουσιάζουν αυτοί οι δύο νομοί. Στην συγκεκριμένη έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι έρευνας. Για το ποσοτικό τμήμα της έρευνας συμμετείχαν 137 γυναίκες που συμπλήρωσαν αντίστοιχο αριθμό ερωτηματολογίων και στο ποιοτικό μέρος 28 γυναίκες που παρείχαν δεδομένα μέσω συνεντεύξεων. Το ποιοτικό κομμάτι της έρευνας συμπληρώθηκε με δεδομένα που προήλθαν από 30 συνεντεύξεις, τις οποίες παραχώρησε αντίστοιχος αριθμός «ανθρώπων-κλειδιά» της μειονότητας. Η έρευνα περιλαμβάνει τρία μέρη. Σtο πρώτο μέρος της έρευνας έγινε χρήση της «Θεωρίας της Προσχεδιασμένης Συμπεριφοράς» (TPB model) και το «Μοντέλο της Αποδοχής της Τεχνολογίας» (ΤΑΜ mode ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this multi-case study was to explore the Muslim minority women’s perceptions of how the computer education can lead them to pathways for their social participation and moreover the contribution of members of their community, in administrative positions, to this effort. The study was carried out in three parts: Part I was devoted to empirically validate the Technology Acceptance Model (TAM) and the Theory of Planned Behaviour (TPB) and analyze how it varies across computer attitude. The data collected from a sample of 137 women was analyzed quantitatively, using Statistical Package for Social Sciences (SPSS, Version 14); application and appropriate statistical techniques were employed to process the data from the collected questionnaires. The predictors of Behavioural Intention to adopt computers (the psychological variables of Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use, Computer Self-Efficacy, and Subjective Norm) were analyzed with SPSS. The predictors of Behavioural I ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23453
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23453
ND
23453
Εναλλακτικός τίτλος
The role of computer education in the empowerment of muslim minority women in greek Thrace: pathways to their social participation
Συγγραφέας
Γεωργιάδου, Κερατσώ
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Kekkeris Gerassimos
Taratori Eleni
Metaxaki Christina
Kalantzis Mary
Anagnostopoulos George
Antoniou Panagiotis
Baros Vasilis
Λέξεις-κλειδιά
Μουσουλμανική μειονότητα Θράκης; Γυναίκες, Μουσουλμάνες; Κοινωνική ενδυνάμωση; Κοινωνική συμμετοχή; Εκπαίδευση στους υπολογιστές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
245 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)