Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ως προς τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς την αντιπεριβαλλοντική συμπεριφορά των παιδιών της προσχολικής ηλικίας
Περίληψη
Στόχος της διατριβής ήταν η διερεύνηση της διαπιστωτικής ικανότητας των νηπιαγωγών να ανιχνεύουν, αναγνωρίζουν, προσδιορίζουν και αιτιολογούν την αντιπεριβαλλοντική συμπεριφορά των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Αυτή η ικανότητα είναι το αποτέλεσμα της κατάλληλης επιμόρφωσής τους στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.) και εξαρτάται από τις αντιλήψεις και κοσμοθεωρήσεις που έχουν για το περιβάλλον, ως απόρροια των βιωμάτων, εμπειριών, προσωπικών συστημάτων αναφοράς και των πολιτιστικών τους καταβολών. Η φύση της έρευνας επέβαλε τη χρησιμοποίηση του ερωτηματολογίου ως βασικού μεθοδολογικού οργάνου, αλλά και προσωπικών παρατηρήσεων για την άντληση των πληροφορικών, ενός της νηπιαγωγού (προσωπικού) και δύο συμπληρωμένα, ένα από τη νηπιαγωγό και το άλλο από τους γονείς, τα οποία αφορούσαν το νήπιο. Η σύγκριση των συμπερασμάτων της έρευνας προς τα πορίσματα συναφών ερευνών έδειξε και ανέδειξε την ελλειμματική, ποιοτικά και ποσοτικά, επιμόρφωση των νηπιαγωγών στην Π.Ε. Ταυτόχρονα επισημαίνετ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this dissertation was to inquire whether nursery teachers have the ability to track down, identify, define and justify the anti-environmental attitudes expressed by children of pre-school age. This very competence is the outcome of suitable education these children receive through the environmental education (E.E.) and it depends on the perceptions they have concerning the environment as an effect of their experiences, personal reference systems and cultural origins. The nature of this survey imposed the use of questionnaires as a basic methodology tool for impartial observations, in order to obtain information given by a nursery teacher (through a personal questionnaire) and 2 more filled in by the former and the other one by the parents, both of which concerned the infant. The comparison of the deductions drawn through this survey showed and proved that the further education the nursery teachers received – as far as environmental education is concerned – is inadequate ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (111.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.