Οι φωνές μας είναι πολύτιμες. Οι στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών αγγλικής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και του/της συμβούλου τουσ όσον αφορά με την ενδοϋπηρεσιακή τους επιμόρφωση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20756
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20756
ND
20756
Εναλλακτικός τίτλος
Our voices are valuable. The perceptions of greek primary english teachers and the advisor of their in-service education provision
Συγγραφέας
Γκαντίδου, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
University of Exeter. School of Education and Lifelong Learning. School of Education
Εξεταστική επιτροπή
Norrish John
Fisher Ros
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικοί αγγλικής; Σύμβουλοι; Στάσεις; Αντιλήψεις; Ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Επιμορφωτικές ανάγκες; Ποιοτική έρευνα
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
305 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)