Αξιολόγηση των παραγόντων δημιουργίας υπεραξίας ευρωπαϊκών διοργανώσεων ποδοσφαίρου

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η ενδεχόμενη ύπαρξη συνειρμών μάρκας (οτιδήποτε συνδέεται με μία επώνυμη μάρκα στο μυαλό του καταναλωτή) στην αντίληψη των Ελλήνων φιλάθλων ποδοσφαίρου για Ευρωπαϊκές διοργανώσεις ποδοσφαίρου όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την τηλεθέαση της διοργάνωσης “UEFA Champions League”. Επιπλέον εξετάστηκε ποιοι από τους υπάρχοντες συνειρμούς σχετίζονται στατιστικά σημαντικά με την στάση «πίστη μάρκας» (brand loyalty) όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις στάσεις «πίστη μάρκας-συμπεριφορά» και «πίστη μάρκας-προσκόλληση», θεωρώντας βάση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας τις παραπάνω εξαρτημένες μεταβλητές ως αντιπροσωπευτικούς δείκτες ύπαρξης υπεραξίας μάρκας (brand equity) για την διοργάνωση. Επίσης εξετάστηκε ποιοι από τους συνειρμούς που βρέθηκαν σε προηγούμενες έρευνες να υπάρχουν στην αντίληψη των φιλάθλων σε επίπεδο αθλητικών συλλόγων, υπάρχουν και στο επίπεδο των ποδοσφαιρικών διοργανώσεων. Τέλος, εξετάστηκε η διαφορά των δημογραφικών χαρακτηριστικών ( ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present study was to explore the brand associations that exist in the mind of Greek football supporters for European competitions as this is expressed through the TV viewers of the UEFA Champions League competition. Furthermore, it was examined which of the existing brand associations have important statistical relation with “brand loyalty” as this is expressed through the variables “brand loyalty-behaviour” and “brand loyalty-attachment”, considering the above dependent variables as representative indicators of customer brand equity according to theory. In addition it was examined which of the existing brand associations in the professional sport clubs also exist in football competitions. Finally, the difference of the demographics (gender, age, education, income) was examined as much in the evaluation of the brand associations as in the evaluation of “brand loyalty”. 495 Greek football supporters participated in the study (444 men, 51 women) for the completion of t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20747
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20747
ND
20747
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of the brand equity factors in european football competitions
Συγγραφέας
Αναγνώστου, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λάϊος Αθανάσιος
Γκοδόλιας Γεώργιος
Μαυρομάτης Γεώργιος
Ταξιλδάρης Κυριάκος
Κώστα Γεώργιος
Κουρτέσης Θωμάς
Τζέτζης Γεώργιος
Αποστολοπούλου Αρτεμισία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Υπεραξία μάρκας; Συνειρμοί μάρκας; Πίστη μάρκας; Άθλητικές διοργανώσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
153 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)