Η επίδραση των παραγόντων διάρθρωσης και λειτουργίας οργανισμών στην αποτελεσματικότητα τους: η περίπτωση των ΤΕΙ
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής είναι να ερευνήσει τους παράγοντες της διάρθρωσης και της λειτουργίας οργανισµών ως προς τον τρόπο που αυτοί επιδρούν στην αποτελεσµατικότητά του. Συγκεκριµένα, η µελέτη αυτή εξειδικεύεται στο να προσδιορίσει εάν και σε ποιο βαθµό οι παρακάτω παράγοντες επηρεάζουν την αποτελεσµατικότητα ενός οργανισµού και ειδικότερα των διοιικητικών υπηρεσιών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων (ΤΕΙ) στην Ελλάδα στην άσκηση του διοικητικού τους έργου. Τα ΤΕΙ, στην παρούσα έρευνα, προσεγγίζονται ως οργανισµοί, ανεξάρτητα από το εκπαιδευτικό σκέλος των υπηρεσιών που παρέχουν. Από το σύνολο των παραγόντων της διάρθρωσης και λειτουργίας µιας οργάνωσης επιλέχθηκαν συγκεκριµένα οι ακόλουθοι: • Η τυποποίηση • Η τυπική εξουσία • Η ενότητα εντολής - αλληλουχία εντολών • Η τυπικότητα • Η λήψη αποφάσεων • Η συγκέντρωση- αποκέντρωση • Το άγχος • Η ποιότητα της επικοινωνίας Οι εν λόγω παράγοντες, που αποτελούν τις ανεξάρτητες µεταβλητές της µελέτης, δοκιµάστηκαν ως προς την επίδραση που α ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.55 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.