Μοντελοποίηση και προσομοίωση ασύρματου δικύου επικοινωνίας εντός οδικού περιβάλλοντος (IEEE 802.11p), σχεδίαση με χρήση της γλώσσας VHDL (IEEE 1076) και υλοποίηση σε XILINX FPGA

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διδακτορικής διατριβής αποτελεί η μελέτη, ανάλυση, προσομοίωση και η βελτιστοποίηση απόδοσης του φυσικού επιπέδου ασυρμάτου δικτύου σύμφωνα με το πρότυπο της IEEE 802.11p ή αλλιώς Automotive WLAN. Πρόκειται για ένα πρότυπο το οποίο επίσημα θα δημοσιευτεί στις αρχές του 2010 από το Ινστιτούτο των Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών (IEEE) και αφορά την ασύρματη πρόσβαση στις διαοχηματικές επικοινωνίες μέσα σε οδικό περιβάλλον. Ο κύριος στόχος της εφαρμογής του προτύπου είναι η πρόληψη των ατυχημάτων μέσω της έγκαιρης ανίχνευσης των κινδύνων και της κατάλληλης μεταβίβασης πληροφοριών είτε μεταξύ των κινουμένων οχημάτων είτε μεταξύ των οχημάτων και των μονάδων που βρίσκονται στην πλευρά του δρόμου στην αδειοδοτημένη ITS ζώνη συχνοτήτων των 5.9 GHz (5.850-5.925 GHz). Το πρωτόκολλο IEEE 802.11p αποτελεί μια από τις πολλά υποσχόμενες μελλοντικά τεχνολογίες ασύρματης επικοινωνίας από την σκοπιά του συστήματος με βασικό κριτήριο την διαπερατότητα σε συνθήκες κορεσμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this Ph.D. thesis is the analysis, the simulation and the performance improvement of the physical layer for the Automotive WLAN standard. IEEE 802.11p WAVE standard (wireless access for vehicular environment) is being considered as a promising wireless technology for enhancing transportation safety and provides safety related services like collision avoidance and emergency breaking. This includes data exchange between high-speed vehicles and between the vehicles and the roadside infrastructure in the licensed ITS band of 5.9 GHz (5.850-5.925 GHz). The standard is going to be published at the beginning of 2010. In the first chapters, the 802.11p standard was presented by analyzing the physical layer’s specifications and its operations. Performance analysis of PHY model has been evaluated into different propagation conditions (AWGN, Ricean and Rayleigh fading). In particular, BER and SNR for all the data rates have been estimated. Simulation results reveal that our syste ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18624
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18624
ND
18624
Εναλλακτικός τίτλος
Modeling and simulation of wlan of vehicular communications (IEEE 802.11p), VHDL design (IEEE 1076) and XILINX FPGA implementation
Συγγραφέας
Κιοκές, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Ουζούνογλου Νικόλαος
Φράγκος Παναγιώτης
Αμδίτης Άγγελος
Λεκμεστζή Κιαμάλ
Οικονομάκος Γεώργιος
Κακλαμάνη Δήμητρα
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Διαοχηματικές επικοινωνίες; ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ; Κωδικοποίηση καναλιού; Turbo κωδικοποίηση; Reed-Solomon κωδικοποίηση; Κυκλικό πρόθεμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
230 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)