Η σύγχρονη γραπτή συνομιλία μέσω διαδικτύου στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας: μελέτη της συμμετοχικότητας των μαθητών στο παράδειγμα των γερμανικών σαν ξένη γλώσσα
Περίληψη
[…] Αντικείμενο μελέτης της παρούσας διατριβής είναι η συμμετοχικότητα των μαθητών (student participation). Με τον όρο συμμετοχικότητα¹⁵ εννοείται η περιγραφή και ανάλυση της εμπλοκής και δράσης των μαθητών στη διαδικασία της ΣΓΣ στα πλαίσια της έρευνας. Στην παρούσα έρευνα ο όρος συμμετοχικότητα των μαθητών αναλύεται κάτω από το πρίσμα της παραγωγής μηνυμάτων στις συνομιλίες στη ΣΓΣ και συγκεκριμένα θα προσεγγιστούν δύο σημεία που αφορούν τους μαθητές: • εάν και κατά πόσο παίρνουν μέρος στις συνομιλίες στη ΣΓΣ (ποσοτική προσέγγιση) • με ποιο τρόπο παίρνουν μέρος σε αυτές (ποιοτική προσέγγιση). Για την ανίχνευση της «ποσότητας» συμμετοχής των μαθητών μεθοδολογικά ακολουθείται η καταμέτρηση λέξεων, αριθμού μονάδων λόγου κλπ. και τα ερευνητικά αποτελέσματα παρουσιάζονται στο κεφάλαιο 8. Για την «ποιοτική» προσέγγιση της συμμετοχικότητας καταγράφονται οι στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιήθηκαν, οι πράξεις λόγου κλπ. και τα ερευνητικά αποτελέσματα παρουσιάζονται στο κεφάλαιο 9. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.9 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.