Εκπαιδευτική τεχνολογία και διδακτική: το παράδειγμα της ιταλικής ως ξένης γλώσσας μέσα από εικονικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
Περίληψη
[…] Ο στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της επίδρασης των αναδυόμενων τεχνολογιών του Web 2.0 στη διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας και του πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα, μας ενδιέφερε η δημιουργία εναλλακτικών περιβαλλόντων μάθησης με τη χρήση εργαλείων του Web 2.0 για τη διδασκαλία της Ιταλικής ως ξένης γλώσσας στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής γλωσσικής εκπαίδευσης, μέσα από τη συνεργασία, την ενεργητική συμμετοχή και τη δημιουργική γραφή των φοιτητών. Απώτερος σκοπός της ερευνητικής μας δουλειάς είναι η γλωσσική και πολιτιστική εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων Ιταλικής γλώσσας μέσα από εναλλακτικά πολιτιστικά περιβάλλοντα, όπως εκείνα των εικονικών μουσείων, αλλά και η δυναμική διαδικτυακών δραστηριοτήτων σε μαθήματα ξένης γλώσσας και πολιτισμού. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (61.52 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.