Η στάση των καταναλωτών απέναντι σε υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνολογία στο λιανεμπόριο: μια προσέγγιση από τη σκοπιά της επιστήμης των υπηρεσιών

Περίληψη

Βασιζόμενοι στην επιστήμη των υπηρεσιών, ορίζουμε ως τεχνολογική υπηρεσία ή υπηρεσία βασισμένη στην τεχνολογία, κάθε είδους υπηρεσία που χαρακτηρίζεται από κάποιας μορφής αλληλεπίδραση μεταξύ καταναλωτή και τεχνολογίας. Με αυτόν τον ορισμό στην ουσία ενσωματώνουμε διάφορες έννοιες που υπάρχουν στα επιμέρους επιστημονικά πεδία (i.e. self-service technology, technology-based self- services, electronic services, interactive services, -e-commerce, m-commerce και u-commerce) ορίζοντας από τη σκοπιά του καταναλωτή κάθε είδους αλληλεπίδραση με την τεχνολογία στο επίπεδο της παρεχόμενης υπηρεσίας. Συνεπώς, στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να αναπτύξει θεωρητικά και να επιβεβαιώσει εμπειρικά ένα ενιαίο εννοιολογικό μοντέλο αποδοχής των τεχνολογικών υπηρεσιών από τους καταναλωτές. Βασιζόμενοι στο νέο ανερχόμενο ερευνητικό πεδίο της επιστήμης των υπηρεσιών, προσεγγίζουμε τη μελέτη της αποδοχής της τεχνολογίας από τους καταναλωτές στο επίπεδο της παρεχόμενης υπηρεσίας. Έτσι, για ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Based on the Service Science, Management, and Engineering (SSME) initiative, which aims to bring together work from different fields and to develop the competences required in this service-led economy, this doctoral thesis develops and empirically tests a conceptual framework that models consumer acceptance of technology-based services in retailing by conceptualizing and approaching technology acceptance at the service system level. The proposed conceptual model uses attitudinal measures as approximation of consumer acceptance and includes the notion of technology contact (TC) as a service design characteristic that classifies technology-based services according to the level of customer-technology interaction they require, as antecedent of consumer acceptance. Moreover, consumer attitude towards the retail service concept -the general service idea to be supported by technology- is hypothesized as the second main antecedent of consumer acceptance. Finally, perceived system characterist ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17784
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17784
ND
17784
Εναλλακτικός τίτλος
Consumer acceptance of technology-based services in retailing: a service science approach
Συγγραφέας
Θεοτόκης, Αριστείδης (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δουκίδης Γεώργιος
Πραματάρη Κατερίνα
Βρεχόπουλος Αδάμ
Σιώμκος Γεώργιος
Βασιλακόπουλος Γεώργιος
Γιαγλής Γεώργιος
Παναγόπουλος Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Καταναλωτική συμπεριφορά; Υπηρεσίες, Τεχνολογικές; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Υπηρεσίες, Επιστήμη; Λιανεμπόριο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
209 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)